Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: کرونای خفیف گرفته بودم و الان در سلامتی کامل هستم و فقط می خواهم هر چه سریعتر به فرانسه بروم.

نیما عالمیان در گفتگو با ایسنا در باره ی ابتلای خود به ویروس کرونا و تعویق سفرش به فرانسه بیان کرد: کرونای خفیف گرفته بودم که خدا رو شکر الان مشکلی ندارم و کاملا سلامت هستم. البته نوشاد مشکلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ویزای من کاری است و مشکلی از این جهت ندارم وهشت شهریور ماه نیز عازم فرانسه هستم و دوباره آنجا تست می دهم و اگر نتیجه مثبت باشد قرنطینه می شوم و اگر تستم منفی شود که دیگر مشکلی نیست و باید دید چه چیزی پیش می آید.

او در مورد ضرورت سفر به فرانسه گفت: حتما باید به فرانسه بروم چون یکی، دو ماه دیگر لیگ آغاز می شود و تمرینات تیمم نیز شروع شده اما من نیستم. تیمم و خودم از این موضوع ناراحت هستیم و می خواهم سریعتر به تمریناتم برسم.

عالمیان ادامه داد: در این مدت که در ایران بودم توانستم آمادگی خودم را حفظ کنم و فیزیک بدنی و فرم بازی ام را نگه دارم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به این پرسش که حضور در لیگ فرانسه چقدر توانسته به پیشرفت او کمک کند، تصریح کرد: حضور در فرانسه 100 درصد کمک زیادی به من می کند چون از دو سال پیش تاکنون پیشرفت زیادی داشتم و خودم کاملا این مسئله را حس می کنم. نتایج خوبی در لیگ فرانسه هم گرفتم و همین باعث شد یکی از سه تیم برتر لیگ فرانسه من را جذب کند.

عالمیان در مورد تامین هزینه های خود در شرایط تعطیلی مسابقات و اردوها نیز گفت: مجبورم از جیب بخورم و این کاری است که بیشتر مردم در این شرایط انجام می دهند. اندوخته هایی از قبل داشتیم و از آن اندوخته ها استفاده کردیم.

انتها ی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE