Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین اعتبار مالی ورزش و جوانان سیستان‌ و بلوچستان در میان هیئت‌های ورزشی به هیئت ووشوی استان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

ادهمکرد در حاشیه مجمع عمومی و سالیانه هیئت ووشو استان سیستان و بلوچستان که با حضور امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشور برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اختصاص بیشترین ردیف اعتبار مالی اداره‌کل ورزش و جوانان استان به هیئت ووشو سیستان و بلوچستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: تعمیر سالن ووشو زاهدان با اعتباری بالغ بر 145 میلیون تومان با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است.

برگزاری سومین یادواره شهدای ووشودوپینگ مریم هاشمی تأیید شد/ جایگاه قهرمانی ووشوی ایران تغییر نکردعربی: زیر سوال زدن موفقیت‌های بی‌نظیر ووشو منصفانه نیست/ 15 سال پیش آرزو داشتیم جزو 10 تیم برتر باشیم

وی ارسال تجهیزات ووشو به شهرستان‌های زابل، ایرانشهر و هیرمند جهت توسعه این ورزش و حمایت از ورزشکاران ووشو استان در سال گذشته را از دیگر اقدامات مهم خواند و گفت:  راه‌اندازی سالن اختصاصی ویژه رشته ووشو در شهرستان زابل و همچنین سکو برای جوانان نخبه این رشته از دیگر حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از رشته ووشو بوده است.

رئیس فدراسیون ووشو نیز ضمن مطلوب دانستن وضعیت ووشوی سیستان و بلوچستان، فعالیت‌هایی که در زمینه توسعه کمی و کیفی این رشته ورزشی طی 10 سال اخیر در این استان انجام شده را عالی توصیف کرد.

صدیقی، ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران ووشوی سیستان و بلوچستان، از حمایت‌های مسئولین استانی، به  ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان از هیئت ووشو قدردانی کرد.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به شیوع ویروس کرونا، توسعه همگانی ووشو و ارتقاء سطح دانش فنی مربیان و داوران را امری ضروری دانست و خواستار استفاده هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیت‎های فضای مجازی در این راستا شد.

وی از حمایت‌های ویژه مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی ووشو و همچنین حمایت از جوانان و ورزشکاران این رشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/391/ش

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... گزارش| شاهکارهای مدیریت ورزشی در استان مرکزی به حذف شهروند از لیگ برتر رسید ارزیابی راهکارها و پیشنهادهای سرمربیان تیم‌های ملی ورزش جانبازان و معلولین تعمیرات ۴۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کرونایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| شاهکارهای مدیریت ورزشی در استان مرکزی به حذف شهروند از لیگ برتر رسید ارزیابی راهکارها و پیشنهادهای سرمربیان تیم‌های ملی ورزش جانبازان و معلولین تعمیرات ۴۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کرونایی واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۴ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ پاسخ مدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان به مطالبه نیروهای خرید خدمات/ معلمان حقوق خود را از موسسان بخواهند ۷ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|‌حفظ سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست/ مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۸ اصول بهداشتی در هنگام استفاده از آسانسور را بیشتر بشناسید مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|‌حفظ سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست/ مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان چراغ یوم‌العباس در زنجان خاموش شدنی نیست / اجتماع عظیم زنجانی‌ها در هشتم محرم امسال متفاوت‌تر برگزار می‌شود پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه تشدید تدابیر امنیتی اطراف کاخ سفید پس از تیراندازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان اداره کل ورزش و جوانان ورزش و جوانان سیستان سیستان و بلوچستان ترین اخبار هیئت ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران