Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان زهرا ابراهیمی در نشست سه جانبه‌ای که با هدف بررسی زمینه‌های مشترک همکاری،طرح‌های توانمندسازی و اشتغالزایی  با حضور مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره)و بهزیستی این استان برگزار شد بر لزوم توجه به نقش زنان به عنوان محور مدیریت اقتصاد در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: زنان نقش اثربخشی برای به دست آوردن جایگاه‌­های اقتصادی استان را ایفا می‌کنند و خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی هم توانسته­‌اند با همکاری یکدیگر قدم­‌های موثری را در این راه بردارند که البته نیازمند حمایت‌­های بیشتر مسوولان دست‌اندرکار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه خطاب به مدیران کمیته امداد و بهزیستی خواستار برنامه‌ریزی در حوزه ی بانوان و خانواده بر اساس سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده شد و تصریح کرد: شاخص‌های مطرح شده در سند  معیاری مهم برای برنامه‌ریزی مستمر در این حوزه  است و باید از این سند به عنوان برنامه‌ای راهبردی و هدفمند برای اجرای  طرح‌های اشتغال خانواده بهره برد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های جزیره‌ای در حوزه‌های مختلف جریان توسعه را با چالش مواجه خواهد کرد از این رو باید برای رسیدن به نقشه راهی منسجم ؛مستمر و عملیاتی برای ارتقای کیفی سطح معیشت زنان در تمامی حوزه ها تلاش کرد.

در این نشست علاوه‌بر بحث و گفت‌وگو برای برگزاری برنامه‌های روز خانواده ، طرح‌های اشتغالزایی و توانمندسازی بانوان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و بر لزوم توسعه همکاری‌ها تاکید شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اشتغال زایی استانداری سیستان و بلوچستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اشتغال زایی استانداری سیستان و بلوچستان بانوان سیستان و بلوچستان اشتغال زایی استانداری سیستان و بلوچستان بانوان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انجام یازده هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی دوره‌ای و ادواری از کارگاه‌های سطح استان طی سال گذشته خبر داد.

خلیل‌احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بازرسان کار سیستان و بلوچستان در راستای انجام وظایف و رسالت تخصصی این مجموعه و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار، سال گذشته یازده هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی را بصورت دوره ای یا ادواری از کارگاه‌های سطح استان انجام دادند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، سه هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از کارگاه‌های پر خطر استان انجام شد که در این بخش به نسبت آمار سال ۱۴۰۱، رشد ۳۳ درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برآیند این بازرسی ها و دیگر اقدامات اداره بازرسی کار اداره کل، منجر به صدور ده هزار و ۳۹۳ ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان یا پیمانکاران شده است.

سلامی تأکید کرد: مقوله پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین‌نامه‌های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می‌رود که نه تنها در کاهش هزینه‌های اضافی ناشی از حوادث موثر است، بلکه به دلیل منافع بلندمدت اجتماعی و اقتصادی نظیر حفظ نیروی کار و افزایش کیفیت تولید، موجب ایجاد انگیزه در کارفرمایان می‌شود.

وی گفت: مطابق مواد ۸۵ و ۹۵ قانون کار، تأمین شرایط ایمن محیط کار، تأمین تجهیزات ایمن، ماشین‌آلات ایمن، آموزش ایمنی به کارگران، وسایل حفاظت فردی، آموزش فنی و نظارت بر عهده کارفرمایان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • ضرورت همکاری کشاورزان برای بکارگیری از روشن‌های نوین در مزارع
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • انجام بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان