Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله کُناری روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان اظهار داشت: درحال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا درخانه ماندن، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت دستور کارهای بهداشتی است و مسوولان باید در حوزه فعالیت خود بر اجرای این دستورکارها نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حوزه سالن‌های انتظار فرودگاه بین‌المللی بندرعباس باید رعایت شده و نظارت شود تا در هنگام سوار و پیاده شدن مسافران از هواپیما و هنگام حضور آنان در سالن انتظار این موارد نقض نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس ادامه داد: مدیریت فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ هما با جدیت بر رعایت دستورکارهای بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا مسافران و کارکنان زیرمجموعه خود نظارت داشته باشد.

اضافه کرد: راه آهن یکی دیگر از مبادی ورودی مسافر به شهر بندرعباس بوده که بایستی نکات و دستورکارهای بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در سالن آن رعایت شود، تاکسی‌های خدمات دهنده در مسیر راه آهن بندرعباس نیز بایستی همچنان براساس دستورکارهای بهداشتی و راهنماییهای ستاد مقابله با بیماری کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرعباس خاطر نشان کرد: تاکسیرانی بندرعباس بر روند رعایت دستورکارهای بهداشتی توسط تاکسی‌های درون شهری و سوار شدن مسافران با ماسک نظارت افزونتری داشته و رانندگان این تاکسی‌ها نیز مسافران را ملزم به استفاده از ماسک کنند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: شهرداری این شهر بر جمع‌آوری به‌موقع پسماندهای عفونی به‌خصوص زباله‌های مطب‌ها حساسیت بیشتری داشته باشد و دهیاران و بخشداران نیز این حساسیت را در حوزه کاری خود داشته باشند.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان هرمزگان فرودگاه بین‌ المللی بندرعباس بندرعباس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان هرمزگان فرودگاه بین المللی بندرعباس بندرعباس استانداری هرمزگان هرمزگان فرودگاه بین المللی بندرعباس بندرعباس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند