Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@02:55:22 GMT

امنیت روانی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۷۰۹

برخی شوخی ها میتواند امنیت روحی روانی جامعه را هدف بگیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شوخی‌های ما درباره ویژگی‌های ظاهری و بدن افراد چه با نیت تمسخر و  چه طنز صرفا برای ما خنده دار است ولی برای افراد مقابل عذاب روحی روانی در پی دارد. این شوخی ها میتواند امنیت روحی روانی جامعه را هدف بگیرد حرف های ما در دیگران اثر میگذارد و جز داغ شدن صنعت عمل‌های زیبایی و گسترش بیماری‌های روحی و روانی چیز دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: جامعه تمسخر شوخی امنیت روانی سواد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به اینکه این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت، افزود: حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید نمود و گفت:، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

رأی‌گیری در شورای امنیت سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بامداد امروز به وقت تهران در نیویورک انجام شد و آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قعطنامه را وتو کرد. در این رأی‌گیری که صحنه انزوای آمریکا در شورای امنیت بود، تنها آمریکا رأی منفی داد و انگلیس و سوئیس رأی ممتنع دادند. ۱۲ عضو دیگر نیز رأی مثبت دادند.

 

دیگر خبرها

  • ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب