Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی گفت:

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز گذشته عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در اظهارنظر شخصی در مورد حضور افراد در انتخابات 1400 گفت: دوستانی که در ادوار گذشته ثبت نام کردند و احراز هویت نشدند، دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا نکنند.

«سیدمحمد غرضی»، وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی، که صلاحیت او در انتخابات 1396 توسط شورای نگهبان احراز نشد، در واکنش به این اظهارنظر کدخدایی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم آقای کدخدایی و عزیزان دیگر هم کار خودشان را کنند، من که نمی‌خواهم درگیر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف من به شورای نگهبان و عزیزان دیگر این است که روش‌های گذشته‌تان اشتباه است، حالا باز بروند و یک عزیز دیگر را بیاورند و مثل گذشته شود.

او با بیان اینکه اینکه «نسبت به همه دولت‌های مشروطه بعد از مشروطه معترض هستم» افزود: به عنوان مثال احمدی نژاد 600 میلیارد دلار داشت، ارز 1000 تومانی را 3000 تومان کرد او که به مراتب بیشتر کشور را از بین برد. من جزو کاندیداهایی هستم که یک دفعه تایید شدم یک دفعه رد شدم، باز هم ثبت نام می کنم شاید خدا فرجی برساند.

عضو کابینه دولت سازندگی در خصوص علت ردصلاحیت شدنش در انتخابات 96 اظهار کرد: شورای نگهبان من را دعوت نکرد بعد هم گفتند شما رد نشدی اما دعوت نکردند. بالاخره بنده از طرف حضرت امام(ره) 5 دفعه به عنوان نخست‌وزیری پیشنهاد شدم که بقیه موافقت نکردند حالا بخواهم دنبال هدف‌های سوخته بگردیم نمی‌شود. لذا در حال حاضر معتقدم کشور بسیار بسیار ثروتمند است حاضرم بیایم بایستم کشور را اداره کنم و سه کار کنم.

غرضی ادامه داد: اول بیکاری را از بین ببرم، دوم فقر را ریشه‌کن کنم و سوم رانت‌خواری را به طور کامل از بین ببرم، این تعهد را می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز انتخابات ریاست جمهوری بیکاری دولت شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

کد خبر 6086083 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی ‎تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد