Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:54:26 GMT

گاییچ: آزمون و جیوبا را به چالش می‌کشانم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۸۲۵

گاییچ: آزمون و جیوبا را به چالش می‌کشانم

‍‍‍‍‍‍

مهاجم آرژانتینی زسکا مسکو بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه را به چالش بزرگی دعوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، آدولفو گاییچ، مهاجم جدید و آرژانتینی زسکا مسکو گفت: من آماده‌ام تا جیوبا و آزمون را به عنوان زوج خط حمله زنیت که فصل گذشته بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه انتخاب شدند به چالش مبارزه برای کسب این عنوان در فصل جدید این رقابت‌ها دعوت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سازگاری و هماهنگی با سایر بازیکنان زسکا مسکو می‌توانم فرصت بازی کامل را به دست آورم و می‌خواهم با به چالش کشاندن مهاجمان برتر لیگ برتر روسیه برای کسب عنوان آقای گلی رقابت کنم.

وی افزود: من در مقایسه با آرتم جیوبا، مهاجم زنیت سریع‌تر و جوان‌تری هستم، هرچند خوشحالم که مرا با او مقایسه می‌کنند.

سردار آزمون و آرتم جیوبا، زوج خط حمله زنیت در فصل گذشته لیگ برتر روسیه با به ثمر رساندن 17 گل بهترین گلزنان مشترک این رقابت‌ها معرفی شدند.

حساب سماک روی سردار آزمون در فصل جدید لیگ برتر روسیه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط باشگاه فوتبال زسکا مسکو سردار آزمون بیشتر بخوانید... ابتلای یک همبازی آزمون به ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابتلای یک همبازی آزمون به ویروس کرونا واژه های کاربردی مرتبط باشگاه فوتبال زسکا مسکو سردار آزمون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۲ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۳ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۴ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۵ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۶ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۷ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر ۸ قلعه‌نویی استعفا کرد/ خداحافظی با اصفهانِ زیبا بعد از شکست مقابل استقلال مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم تندروان: کرونا؛ مهم‌ترین مسئله لیگ برتر والیبال است/ به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم مهمترین اخبار تسنیم جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون لیگ برتر روسیه سردار آزمون زسکا مسکو قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد

آنتون سیلوآنوف، وزیر دارایی روسیه، اعلام کرد که سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری مسکو و پکن به ۹۰ درصد رسیده است.

وی گفت اگرچه سهم یوآن در این بین بیشتر است، اما سهم استفاده از روبل در تجارت بین دو کشور نیز قابل توجه است.

ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه، هم ماه پیش اعلام کرد این کشور به طور متعادل در حال پیشبرد طرح توسعه استفاده از ارز‌های ملی در مبادله با دیگر کشور‌ها است و روسیه از یوآن در مبادله با کشور‌های ثالث نیز استفاده کرده است.

سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، نیز اخیرا اعلام کرده که در راستای کنار کذاشتن دلار از مبادلات تجاری بین المللی، سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری روسیه با چین، هند و ایران در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد