Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@08:44:41 GMT

رابطه اینترنتی زن جوان را از خانه فراری داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۸۹۹

رابطه اینترنتی زن جوان را از خانه فراری داد

حتی یک رابطه سرد عاطفی هم بین من و همسرم وجود نداشت. با آن که حدود ۱۶ سال در کنارش زندگی کرده بودم، اما هیچ گاه احساس خوشبختی نداشتم، به همین دلیل از خانه فرار کردم و ...
به گزارش خراسان، زن ۳۳ ساله‌ای که با شکایت همسرش و به اتهام فرار از منزل، با تلاش نیرو‌های کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده بود، درباره ماجرای فرار از منزل به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: چندین سال بود که یک رابطه سرد عاطفی بین من و همسرم وجود داشت و او هیچ گاه به نیاز‌های روحی و جسمی من توجهی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حالی که من زنی جوان بودم و به محبت‌های عاشقانه او احتیاج داشتم. بار‌ها از همسرم خواستم برای درمان مشکل عاطفی اش به پزشک مراجعه کند، اما او اهمیتی به خواسته هایم نمی‌داد تا این که من به دلیل همین کمبود‌های عاطفی، با جوانی در فضای مجازی آشنا شدم و با او ارتباط تلفنی برقرار کردم. «جمال» ساکن رشت بود و ما از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر درددل می‌کردیم تا این که بالاخره یک روز تصمیم به فرار از منزل گرفتم و با اتوبوس به رشت رفتم.   «جمال» به استقبالم آمد و مرا به خانه اش برد. حدود یک ماه در شمال کشور بودم و بعد از آن تصمیم به بازگشت گرفتم تا در مشهد زندگی مستقلی را برای خودم تشکیل بدهم. نمی‌خواستم دوباره نزد همسرم بازگردم تا روز‌های تلخ گذشته تکرار شود بنابراین منزلی را در حاشیه شهر اجاره کردم تا با دخترانم زندگی کنم، اما ناگهان همسرم به همراه نیرو‌های کلانتری از راه رسید و مرا دستگیر کردند.   در همین حال، همسر ۴۰ ساله زن جوان نیز گفت: دیگر هیچ گاه حاضر نیستم با این زن زیر یک سقف زندگی کنم. او با ربودن و پنهان کردن دخترانم زندگی و آینده آن‌ها را به خطر انداخت. وقتی متوجه فرار او از منزل شدم، به هر جایی که به ذهنم می‌رسید با نگرانی و اضطراب سر زدم! اما هیچ اثری از آن‌ها نیافتم. همسرم گوشی تلفن را خاموش کرده بود و خانواده اش نیز هیچ اطلاعی از او نداشتند. به ناچار دست به دامن قانون شدم و گم شدن همسر و فرزندانم را به پلیس آگاهی گزارش دادم.   بالاخره، با ردیابی‌های اطلاعاتی مشخص شد او به شمال کشور رفته است و نزد شخصی به نام جمال زندگی می‌کند. وقتی جمال دستگیر شد، ادعا کرد همسرم یک ماه نزد او بوده و سپس با اتوبوس به مشهد بازگشته است. حالا هم از این که دخترانم را پیدا کرده ام خیلی خوشحالم، اما دیگر حاضر نیستم با چنین زن خیانتکاری زندگی کنم و ...
شایان ذکر است، به دستور سرگردجعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) رسیدگی کارشناسی به این پرونده در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرار از خانه دوستی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدتی قبل همسایه های این منزل مسکونی از شدت بوی تعفن و آلودگی های ایجاد شده به دلیل تجمع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی، اعتراض خود را به شهرداری اعلام و درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتند که با دستور دادستان این موضوع پیگیری و مشخص شد میلیاردری که مشکل روانی دارد و یکی از زباله گردهای بجنورد به حساب می‌آید، این زباله ها را جمع کرده و بدون فروش آن ها، در میان آن ها زندگی می کند!

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد اظهار کرد: زمانی که با دستور دادستانی به محل مورد نظر رفتیم، با انبوهی از زباله ها روبه رو شدیم که جمع آوری این میزان زباله آن هم در منزل و محل زندگی با هیچ عقل و منطقی همخوانی ندارد.

مجید شادکام، ملک مورد نظر را یک منزل کلنگی اعلام کرد و افزود: تمام نقاط این ملک مخروبه، مملو از زباله بود. هم حیاط هم اتاق ها. این فرد نیز در میان همین زباله ها زندگی می کرد و به نظر می رسد جمع آوری این زباله ها به دلیل مشکلات روانی انجام می گرفته است.

وی گفت: همه نوع زباله در این ملک پیدا شد اما نمی توان آن را یک ضایعاتی غیر مجاز قلمداد کرد. چراکه صاحب این زباله ها که صاحب این ملک مسکونی ارزشمند در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد است، هیچ زباله ای را تفکیک نکرده و به فروش نرسانده و در کنار آن ها در اتاق و منزلش زندگی می کرد!

وی اعلام کرد: در میان این زباله ها، لاشه گربه و سگ هم پیدا شده و حتی صاحب آن ها اقدام به خریداری کتاب برای قراردادن آن ها در میان زباله ها نیز کرده است!

شادکام با اشاره به اینکه شهرداری به دستور دادستانی درحال تخلیه زباله های این ملک میلیاردی است، ادامه داد: حجم زباله ها به قدری زیاد است که ۸۰ سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابجا کرده اما هنوز تمام نشده و پیش بینی می کنیم ۱۰ سرویس خاور دیگر مورد نیاز است تا بتوانیم تخلیه آن ها را به اتمام برسانیم که به دلیل کوچک بودن محل ورود و خروج با دشواری های خاص خودش همراه است.

وی با بیان اینکه شاهد چیزهای عجیبی در این اتفاق بودیم، گفت: این فرد از اعضای یکی از خانواده های صاحب نام بجنورد است که اتفاقا تعدادی از آن ها در خارج از کشور سکونت دارند و درحال حاضر سرپرستی ندارد به همین دلیل به گرمخانه شهرداری بجنورد منتقل شده و پس از بررسی وضعیت وی در ستاد ساماندهی متکدیان، تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد همچنین بیان کرد: حدود دوسال پیش نیز همسایه های این فرد، شکایت مشابهی را نسبت به این موضوع داشتند که در آن زمان به این موضوع رسیدگی کردیم؛ اما حجم زباله ها در آن زمان بسیار کمتر از امسال بود و گمان می‌کردیم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

کد خبر 846333 منبع: ایسنا برچسب‌ها زباله خبر مهم مشهد استان خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • عروس فراری، پدرشوهر را ویلچرنشین کرد
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه