Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:16:00 GMT

۷۰ درصد بشاگردی ها مشکل معیشتی دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۹۳۵

۷۰ درصد بشاگردی ها مشکل معیشتی دارند

مجید حبشی جانشین ناحیه بسیج سپاه بشاگرد گفت: باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زیبنده نیست که خانواده ای توانایی خرید یخچال و استفاده از آب خنک را ندارد بنابراین هدف این است که در بشاگرد هیچ خانواده ای بدون یخچال نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛  سروان پاسدار مجید حبشی جانشین ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشاگرد در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ادامه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه، باهمت سردار سلامی تعداد هزار دستگاه یخچال توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ناحیه بسیج سپاه شهرستان بشاگرد افزود: با توجه به آمار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۷۰ درصد از مردم بشاگرد وضعیت معیشتی نامناسبی دارند که در حال حاضر به ۳۵۰ خانواده اهداء شده است و ارزش ریالی هر دستگاه ۷ میلیون تومان است.

حبشی ادامه داد: باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زیبنده نیست که خانواده ای توانایی خرید یخچال و استفاده از آب خنک را ندارد بنابراین هدف این است که خانواده ای در بشاگرد بدون یخچال نباشد.

وی تصریح کرد: نقش مردم در شناسایی افراد نیازمند واقعی و انتقال لوازم به روستاها قابل ستایش است و اگرمسئولین نیز به وظایف ذاتی خود خالصانه و جهادی عمل کنند ریشه فقر درشهرستان بشاگرد از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود