Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی را اعلام کرد.

کارت ورود به جلسه مرحله اول آزمون ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از بعدازظهر فردا 21 مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) را به هنگام شرکت در آزمون به همراه داشته باشند.

آزمون رأس ساعت 9 صبح پنجشنبه 23 مرداد ماه و به روش الکترونیک در ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و خیابان دکتر قریب، روبروی پارک اوستا برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری الکترونیک آزمون، حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری الزامی‌ است.

ظرفیت پذیرش افراد مجاز متعاقبا اعلام می‌شود و دو برابر این ظرفیت، به آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دعوت خواهند شد. برای مشاهده این اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

31 / 320 آزمون سنجش پزشکی علوم آزمایشگاهی دوره تکمیلی تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون سنجش پزشکی علوم آزمایشگاهی دوره تکمیلی تخصصی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی

 منصور شیخ پور گفت: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیای آن ها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی۴۱۰۴-۴۱۰۳، به مدت ۳ روز از روز چهارشنبه تاریخ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ لغایت روز جمعه تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کرمان تاکید کرد: پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • وجود بیش از ۵۰۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان | اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی | دوره‌ آموزشی نومعلمان کی برگزار می‌شود؟
  • زمان برگزاری آزمون‌های زبان تخصصی دکتری پیام نور اعلام شد