Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:21:38 GMT

بازگشت زندگی به شرایط عادی در پاکستان پس از کاهش انتشار ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۲۰۲

بازگشت زندگی به شرایط عادی در پاکستان پس از کاهش انتشار ویروس کرونا

‍‍‍‍‍‍

با کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان مسئولین این کشور اجازه بازگشایی تمام بازارها و خطوط راه آهن را صادر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی؛ با کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا که به کم شدن قربانیان این بیماری نیز منجر شده است مسئولین بهداشتی کشور پاکستان از درمان 91 درصد از مبتلایان به کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اسلام آباد از روز گذشته اجازه بازگشایی رستوران ها و اماکن عمومی شامل سینماها و تالارها را صادر کرده است.

مردم پاکستان که از حدود 5 ماه قبل در قرنطینه به سر می برند پس از بازگشایی اماکن عمومی به شکلی خطرناک حضور خود را بازارها افزایش داده‌اند.

این درحالی است که مسئولین بهداشتی پاکستان به شدت نسبت به بازگشت کرونا به روزهای اوج هشدار داده و از مردم می خواهند فاصله های اجتماعی رعایت شود.

از سوی دیگر خطوط ریلی پاکستان نیز پس از کم شدن تعداد بیماران کرونایی مجددا بازگشایی شد و انتقال مسافران توسط قطارها مجددا آغاز شد.

گفتنی است روز گذشته در پاکستان 435 نفر کرونایی ثبت شدند و 13 نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

تا کنون 285 هزار و 16 نفر در پاکستان به کرونا مبتلا شده اند و 6107 نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در پاکستان پس از آغاز قرنطینه هوشمند به شدت کاهش پیدا کرد و باعث خوشحالی مسئولین دولت اسلام آباد شد.

گزارش وال استریت ژورنال از نحوه کنترل شیوع کرونا در پاکستانآخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان و افزایش امید دولت برای کنترل شیوعآخرین وضعیت ویروس کرونا در پاکستان پس از مثبت اعلام شدن آزمایش وزیر خارجه

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... نخست وزیر پاکستان: عزاداری محرم باید با رعایت اصول بهداشتی انجام پذیرد تشدید اختلافات میان احزاب اپوزیسیون پاکستان رئیس مجمع عمومی سازمان ملل وارد پاکستان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نخست وزیر پاکستان: عزاداری محرم باید با رعایت اصول بهداشتی انجام پذیرد تشدید اختلافات میان احزاب اپوزیسیون پاکستان رئیس مجمع عمومی سازمان ملل وارد پاکستان شد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+فیلم ۲ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان ۳ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران ۴ اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه ۵ «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد ۶ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۷ روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران ۸ پایگاه تروریست‌های آمریکایی در مرز عراق و کویت هدف قرار گرفت مهمترین اخبار بین الملل «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد تحلیل| استعفای «دیاب»، پروژه پیچیده غرب در هزار توی سیاسی لبنان ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+فیلم مهمترین اخبار تسنیم ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار پاکستان ویروس کرونا اخبار پاکستان کرونا در پاکستان ویروس کرونا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  پس از اینکه اولیور داودن معاون نخست وزیر انگلیس در مجلس عوام این کشور ادعا کرد که در حملات سایبری چین به انگلیس در سال ۲۰۲۱ اطلاعات حدود چهل میلیون نفر از واجدان شرایط رای دادن در انتخابات انگلیس به سرقت رفت و ایمیل شماری از نمایندگان حزب حاکم محافظه کار که موضع ضد چینی داشتند نیزهک شد، دولت انگلیس اعلام کرد یک شرکت مرتبط با گروه سایبری «APT ۳۱» و دو مقام دولتی را که از آنان نام نبرده است تحریم کرد.
شماری از نمایندگان مجلس از حزب حاکم محافظه کار انگلیس از دولت خواستند دولت چین را به عنوان تهدید کننده امنیت ملی معرفی کند، اما دولت انگلیس در برابر این درخواست آنان تا کنون مقاومت کرده است.
سوئلا برآورمن وزیر کشور پیشین انگلیس نیزپیش‌تر از دولت خواسته بود چین را به عنوان تهدیدی علیه امنیت ملی انگلیس معرفی کند که دولت واکنشی به این درخواست نداشت.
اقدام دولت انگلیس در تحریم دو مقام دولتی و یک شرکت چینی، اما نمایندگان ضد چین در مجلس عوام انگلیس را راضی نکرد و ایان دانکن اسمیت از نمایندگان ضد چینی حزب حاکم محافظه کار با انتقاد شدید از واکنش دولت گفت: واکنش دولت به اقدام چین شبیه فیلی است که موش به دنیا آورده است.
رابرت جنریک وزیر پیشین مهاجرت انگلیس نیز با انتقاد از رویکرد دولت انگلیس در قبال چین گفت: این واکنش‌ها فقط چین را جری‌تر می‌کند نه پاسخگوی اقداماتش.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در پی اوج گرفتن حملات علیه چین به ویژه در حزب حاکم محافظه کار که او رهبریش را برعهده دارد گفت: انگلیس خود را برای حفاظت در برابر اقدامات خصمانه چین آماده می‌کند.
نخست وزیر انگلیس همچنین چین را تهدیدی علیه امنیت اقتصادی این کشور دانست.
این در حالی است که دیوید لیدینگتون عضو پیشین دولت انگلیس به نمایندگی از دولت در صدر هیئتی به پکن سفر کرد تا با مقامات حزب کمونیست چین درباره روابط دو کشور گفتگو کند.
بیش از دو سال است که رویکرد انگلیس نسبت به چین کاملا تغییر کرده است و دیگر از روابط دوران طلایی که در زمان نخست وزیری دیوید کامرون و ترزا می‌از آن یاد می‌شد صحبت نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • تقویت تایر کامیون‌ها با فناوری نانو
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • ساخت نمونه اولیه تایر‌های تقویت‌شده با فناوری نانو برای کامیون