Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:20:03 GMT

تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۳۷۰

تازه‌ترین اخبار از تغییر نحوه سهمیه‌بندی بنزین

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در طرحی که مجلس طراحی کرده است، پیشنهاد شده که سهمیه بنزین به جای خودروها به افراد خانواده ها تخصیص داده شود. در این طرح پیش بینی شده به هر فرد از جامعه ماهیانه ۲۰ لیتر بنزین تعلق گیرد. همچنین پیش‌بینی شده که سامانه ای برای فروش بنزین افرادی که خودرو ندارند، تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در این طرح دیده شده که دولت سهمیه بنزین افرادی را که فاقد خودرو هستند، در آخر ماه بردارد و به جای آن کارت بانکی افراد را شارژ کند تا آنها بتوانند کالا خریداری کنند که طبق گفته مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمسیون مجلس این طرح اکنون در نوبت اعلام وصول قرار دارد؛ چراکه بر اساس شیوه سهمیه بندی جدید حدود ۵۰ درصد خانواده ها که خودرو ندارند از یارانه انرژی نیز بی‌بهره‌اند و در واقع نحوه توزیع یارانه سوخت ناعادلانه است و لازم است که اصلاح شود.

در این راستا فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به ایسنا گفت: در حال حاضر شرایط تخصیص سهمیه بنزین همچون گذشته است و اگر هیات دولت تصمیم جدیدی در این رابطه اتخاذ کند پس از تصویب، ملزم به اجرای آن هستیم.

وی افزود: تا کنون مصوبه ای ابلاغ نشده و باید جزییات و روند پیشرفت این طرح را از کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جویا شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان مجلس سهمیه بندی بنزین سهمیه بنزین طرح جدید طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمود مظلومی  گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی در شهرستان سلماس ۸۰ درصد می باشد؛ این مقدار توزیعی  شامل سه هزار و ۱۷۹ تن کود ازته، ۹۵۹ تن کود فسفاته، دویست و ۲۸۲ تن کود پتاسه است.

وی درادامه افزود:  هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

مظلومی  گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند
  • توزیع بیش از هشت هزار کود یارانه‌ای در شهرستان پیرانشهر در سال ۱۴۰۲
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • معیار جدید دهک بندی؛ نوع خودرو و تراکنش بانکی دهک خانوارها را جا به جا می‌کند
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»