Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی؛ مادر سه شهید و دو جانباز والامقام، برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان از درگاه خداوند بزرگ صبر و سلامتی مسالت کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی؛ مادر سه شهید و دو جانباز والامقام، برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان از درگاه خداوند بزرگ صبر و سلامتی مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام حجت‌الاسلام روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی مادر گرانقدر شهیدان سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی و دو جانباز والامقام سیدمرتضی و سیدحسین حسینی‌نسب موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و در پرتو ارزش‌های والای عاشورایی فرزندان دلیری پرورش داد و تقدیم عزت و سربلندی میهن اسلامی کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و مردم دلاور و شهیدپرور شهرستان بروجرد تسلیت می‌گویم و برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی پیام تسلیت روحانی خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه

شناسنامه یکی از اسناد هویتی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. چرا که یکی از مهمترین مدارک برای پیمودن مسیر‌های مختلف زندگی مانند تحصیل، شغل و یا ازدواج بسیار حائز اهمیت است و در صورت نداشتن آن افراد با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. اما برخی از فرزندان مادر ایرانی هستند که به صورت قانونی در کشور ساکن هستند، اما فرزندان آنها از داشتن شناسنامه محروم هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام عرض ادب من فرزند مادر ایرانی هستم. مدت ۳ سال است که برای دریافت شناسنامه در اداره اتباع استان البرز تشکیل پرونده دادم.اما هر زمان پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص