Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:31:15 GMT

تمدید مهلت ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۴۱۹

تمدید مهلت ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اسداله مرتضایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی، اظهار کرد: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ برای تمامی دوره‌های تحصیلی تا ۳۱ مرداد تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت سفارش فردی و گروهی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی"پیش دبستانی استثنایی"، پایه‌های اول، هفتم و دهم دانش‌آموزان عادی و استثنایی از مورخ ۱۳۹۹/۴/۰۸ شروع و تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ادامه داشت که تمدید شد.

او تأکید کرد: دانش آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی نکرده اند می‌توانند از طریق سامانه irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص اصلاح سفارش کتاب‌های درسی سفارش داده شده در سامانه ادامه داد: افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته، محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند از ۴ مرداد لغایت ۲ شهریور می‌توانند اقدام به اصلاح ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود کنند.

 مرتضایی در خصوص تقویم زمانی توزیع کتاب‌های درسی از منطقه به مدرسه گفت: توزیع کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه صورت خواهد پذیرفت.

او  همچنین در خصوص توزیع کتاب‌های درسی از مدارس به دانش‌آموزان بیان کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده تمامی کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی توسط مدارس میان دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، بر اساس تقویم زمانی مقرر است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه از تاریخ ۲۵ مرداد و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از ۱۰ شهریور شروع شده و تا ۱۵ شهریور به اتمام برسد.

مرتضایی در پایان یادآوری کرد: انتظار می‌رود با توجه به فرصت باقی مانده، تمامی دانش‌آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

اصلاح تقویم زمانی دریافت کتب درسی سال تحصیلی جدید/ توزیع تمام کتب درسی تا ۱۴ شهریور

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام کتب درسی سفارش کتاب های درسی توزیع کتاب های درسی ثبت سفارش کتاب دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست