Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی‌بنا در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۹ نفر با بهبودی نسبی ترخیص شده‌اند.

وی وضعیت استان را همچنان قرمز اعلام کرد و افزود: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ نفر از اردبیل، ۱۰ نفر پارس آباد، ۲ نفر مشگین شهر، ۲ نفر گرمی و ۲ نفر از خلخال گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر لزوم جدیت مردم و دستگاه‌های اجرایی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۴۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری است که از این تعداد ۶۷ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رضایی بنا تصریح کرد: متأسفانه ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند و این آمارها نشان دهنده این است که این بیماری فعلاً به مرحله کنترل در استان اردبیل نرسیده و نوسان آمارها نشان دهنده عدم توجه عده‌ای از مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کد خبر 4995746

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آمار کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا گفت: براساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد دو مورد برطرف و ۳ مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.
وی عنوان کرد: با وجود افزایش حجم ترددها، اما با تلاش‌های شبانه روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز امسال افزود: خوشبختانه طبق اعلام پلیس راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل همراه بود.
وی اضافه کرد: به نحوی که در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوتی هشت مورد و خسارتی ۴۶۴ مورد و هر کدام به ترتیب با ۵۴  و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.  
روستا افزود: تصادفات جرحی هم با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درصد تغییر جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی درون شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است.  

دیگر خبرها

  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد