Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@03:56:10 GMT

وضعیت مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۵۰۸

وضعیت مبهم بازیهای المپیک باعث سردرگمی همه شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت:‌ وزنه‌برداری مثل تمام رشته‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. تمام مسابقات و اردوها به تعویق افتاده و یک سردرگمی برای ورزشکاران پیش آمده که نمی‌دانند شرایط حضور در المپیک چگونه خواهد بود و همه چیز به آینده موکول شده است. منتظر هستیم ببینیم فدراسیون جهانی و آسیایی چه تصمیمی در خصوص تقویم مسابقات می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا برای شروع تمرینات ملی، گفت‌: اگرچه وزارت ورزش باید مجوز آغاز فعالیت دوباره را صادر کند اما ما فعلاً مسابقه‌ای در پیش نداریم. دو مسابقه آسیایی و جهانی در پیش داریم که فدراسیون جهانی و آسیایی زمانش را اعلام نکرده‌اند. رشته‌ای مانند کشتی تکلیفش مشخص شده و امسال هیچ مسابقه‌ای را برگزار نمی‌کنند اما تکلیف ما مشخص نیست. وزنه‌برداران خودشان در حال تمرین کردن هستند و آمادگی نسبی دارند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری که با برنامه ورزشی رادیو ایران گفتگو می کرد در رابطه با برنامه‌ریزی‌های این فدراسیون برای مسابقات آینده عنوان کرد: اولویت اصلی که اکنون داریم، برگزاری لیگ است چون مربیان و وزنه‌برداران ما از این مسابقات منتفع می‌شوند. با رئیس کمیته مسابقات جلسه‌ای داشتیم و قرار شده با هماهنگی تیم ها و آماده سازی شرایط، جهت کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا اقدام کنیم. قطعا این رقابت ها در اولویت ما است و تا آخر سال آن را برگزار می‌کنیم.

محسن بیرانوند در مورد مصاحبه علی داودی که در خصوص مشکلاتش برای انجام تمرینات ابراز نگرانی کرده بود، خاطرنشان ساخت: او از شرایطی که در استان تهران وجود داشت، ناراحت بود. داوودی جزو بهترین نفرات وزنه‌برداری است و این ناراحتی به دلیل این موضوع بود که انتظار حمایت بیشتری از طرف اداره کل و هیأت استان دارد.

وی در پایان ادامه داد: هفته آینده مجمع استان تهران برگزار می‌شود و با مشخص شدن رئیس هیأت، یکسری از مشکلات رفع می‌شود. در خصوص سالن برای ملی‌پوشانی که در تهران هستند، سالن فراهم کرده‌ایم و می‌توانند تمرین کنند. سهراب مرادی، سیدایوب موسوی و علی داودی نفراتی هستند که از سالن فدراسیون استفاده می‌کنند. این تمرینات با فاصله‌گذاری و در سانس‌های مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر 4995730

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن بیرانوند وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان جام حذفی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از نشست امروز با سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون، لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد.
حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۴ وزنه‌برداری هستند که باید روز ۳۱ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند. 
دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم
  • تا عمر دارم اشک‌های رضا را فراموش نمی‌کنم/ نواب خیلی به پسرم توجه داشت
  • پدر دهدار: تا عمر دارم اشک‌های رضا را فراموش نمی‌کنم/نواب خیلی به پسرم توجه داشت