Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@19:17:11 GMT

۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۵۱۶

۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشریفات آموزش و پرورش درباره وضعیت استخدام نیرو‌های جدید از طریق برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: دهم شهریور ماه دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و امکان مطالعه سپس نام نویسی در این آزمون برای واجدین شرایط وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در آزمون استخدامی از همه رشته‌هایی که اعلام نیاز داشتیم جذب نیرو خواهیم داشت و سهمیه‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش درباره تعداد سهمیه‌های در نظر گرفته شده بیان کرد: ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیروی جدید برای امسال در نظر گرفتیم همچنین نزدیک به ۵ هزار سهمیه هم از سال گذشته داشتیم که در مجموع بیش از ۳۲ هزار نفر در مناطق مختلف کشور و رشته‌های مختلف پذیرش خواهیم داشت.

حسین‌بر گفت: سهمیه‌های در نظر گرفته شده مبتنی بر نیاز خواهد بود و اولویت امسال نسبت به سنوات گذشته جذب نیرو برای هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای است و تمام پذیرفته‌شدگان بعد از گذراندن یکسال دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۰ در کلاس‌های درس به کار گرفته می‌شوند.

پربیننده ترین ۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها آزمون استخدامی فرهنگیان استخدام معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان جذب نیروی کار معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش اخبار استخدامی رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج