Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:37:54 GMT

پایان تصویربرداری مستند "شفاخانه"

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۵۴۲

پایان تصویربرداری مستند 'شفاخانه'

تصویربرداری مستند "شفاخانه" به نویسندگی و کارگردانی امید ثابتی در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، این مستند درباره بیمارستان خیریه عسگریه در شهر اصفهان است.

این فیلم به گذشته و سال های اولیه دهه 40 و آسیب های ناشی از نبودن مراکز درمانی در شهر اصفهان و همچنین به آیت الله زند کرمانی و زندگی ایشان می پردازد که چگونه و با چه شرایطی تاسیس مراکز درمانی را در این شهر توسط دیگر افراد حاضر رواج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محوریت اصلی "شفاخانه" که توسط امیر شریفی و امید ثابتی در مرحله تدوین قراردارد بر اساس قصه های کرونا و آسیب های ناشی از آن است که در خلاصه طرح از فیلم هم به آن اشاره شده است.

امید ثابتی مستند یک دقیقه سکوت، ان به توان سه، هفتمین نفر، راکورد و ... را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003700

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مستند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۲۵ فروردین‌ماه) طی آیینی به مناسبت عید فطر از همه فعالان صنعت پتروشیمی خواست اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش و مسئولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است، یادآور شد: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

این آیین با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل طرح ملی جی نَف تا پایان دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید