Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می‌کند، گفت: عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و یا بهانه تراشی از سوی افراد معاند شوند. تاریخ انتشار: 10:35 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۶۸۲

خبرگزاری میزان - سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "محمد قمی" و هیئت همراه که با حضور جمعی از معاونان پلیس‌های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه خصوصا عید سعید غدیر خم، گفت: مجموعه نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای ماموریت‌ها به خصوص در مناسبت‌ها و حتی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارای مشترکات زیادی هستند که باید با تعامل بیشتر از ظرفیت‌های یکدیگر بیشترین بهره را در این ارتباط ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پلیس در تراز انقلاب اسلامی، تاکید کرد: نیروی انتظامی برای رسیدن به این نقطه باید حافظ و مروج ارزش‌های اسلامی بوده و با تمام توان از بروز هرگونه ناهنجاری، بزه و یا هر چیزی که در جامعه تهدید کننده نظم و امنیت باشد، جلوگیری کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: تهدید‌ها و آسیب‌ها می‌تواند با توجه به گستردگی آن‌ها در ابعاد مختلف نظیر فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و ... رخ دهد لذا نیروی انتظامی همواره باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و تدابیر و برنامه ریزی با اولویت اجرای کار‌های ایجابی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می‌کند، عنوان داشت: در بحث عفاف و حجاب ۲۶ دستگاه مسئول هستند خوشبختانه نیروی انتظامی با اجرای طرح ناظر یک و دو که طرح موفقی هم بوده، توانسته در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر به نتایج مطلوبی برسد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد تا با ایجاد دوگانگی و افتراء به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی ضربه بزند، گفت: خوشبختانه با وجود پربرکت ولایت فقیه وحدت و همدلی در جامعه ما همیشه پایدار و استوار است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تفاوت پلیس مکتبی با پلیس‌های سایر کشور‌ها در این است که دلی کار می‌کند، گفت: تمرکز نیروی انتظامی از ایام قبل محرم شروع و برای اقناع سازی، اطلاع رسانی و هماهنگی است که هر چقدر این کار ویژه‌تر دنبال شود در تامین و حفظ نظم و امنیت جامعه موفق‌تر عمل می‌شود.

فرمانده ناجا با تاکید نیروی انتظامی در راستای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئات عزاداری نظیر؛ برگزاری این مراسم در فضا‌های باز، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و .. مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پلیس در تمام مراسمات حضور موثری دارد و همواره در کنار مردم و پشتیبان آنهاست و ان شاء الله با شور و اشتیاق بیش از پیش بتوانیم خادم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

بیشتر بخوانید: سالیانه چند نفر در تهران به قتل می‌رسند؟

سردار اشتری در خاتمه خاطر نشان کرد: طی سال جاری و با توجه به شیوع کرونا انتظار می‌رود تا عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و یا بهانه تراشی از سوی افراد معاند شوند.

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین "محمد قمی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت همراه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و ارتقاءامنیت در جامعه، بر تقویت هم افزایی و تعامل دو دستگاه به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و پس از تبادل نظر طرفین مقرر شد تا تفاهم نامه جدیدی در این زمینه تهیه و کمیته‌ای نیز با حضور اعضای دو مجموعه با توجه به ویژگی خاص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم امسال به منظور رسیدگی و پیگیری موضوعات تشکیل شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس محرم سازمان تبلیغات اسلامی پروتکل های بهداشتی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است

 سردار سید تیمور حسینی درباره میزان افزایش جرائم رانندگی در سال جدید گفت: نرخ جدید جریمه‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده است و ما منتظریم نرخ جریمه‌ها از طرف هیات دولت به پلیس راهور اعلام شود. اما در کل می‌توانم بگویم که جریمه‌های مربوط به تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند و البته این افزایش پنج برابری مربوط به تمام تخلفات نیست و همانطور که گفتم در مورد تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش مبلغ را خواهیم داشت.

حسینی ادامه داد: بیشترین میزان جرائم مربوط به رانندگی در حالت مستی و مصرف مواد روان‌گردان است. توقیف خودرو، شش ماه ضبط گواهینامه و نمره منفی و معرفی به مراجع قضایی از جرائم این مورد تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و از ابتدای سال ۱۳۹۰ به اجرا گذاشته شده است، گفت: در همین قانون پیش‌بینی شده که پلیس می‌تواند هر سه سال یک بار پیشنهاد افزایش جریمه‌ها را با توجه به نرخ تورم داشته باشد و این پیشنهاد باید در هیات دولت مطرح شود. البته قانون‌گذار فقط راجع به نرخ جریمه مجوز را صادر کرده و نمره منفی و مدت زمان توقیف و سایر مجازات‌های مکمل و جایگزین به شکل ثابت باقی می‌ماند.

وی درباره پیامک ارسالی از تخلفات برای رانندگان نیز گفت: ما تاکید داریم که حتما و به محض ارتکاب تخلف پیامکی برای متخلف ارسال شود. در متن پیامک اولیه، ذکر شده که تخلف انجام شده، اما در حال بررسی است و پیامک دوم بعد از تایید ارسال می‌شود که شناسه پرداخت در آن وجود دارد و معمولا در پیامک دوم خطایی نداریم. از این رو اگر شهروندان پیامکی دریافت کردند که حاوی شناسه پرداخت نبود، نگران نباشند.

حسینی افزود: درصد خطای پیامک دوم بسیار پایین است. عمده خطا‌ها در مورد پیامک‌های اولیه است، اما در هر صورت اگر فردی با بررسی سوابق تخلفات خود متوجه شد که برخی از خطا‌های ذکر شده را مرتکب نشده باید اعتراض خود را در واحد‌های رسیدگی دنبال کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور امکان اعتراض به جریمه وجود دارد. ما در سال ۱۴۰۳ موضوع رسیدگی غیر حضوری اینترنتی را خواهیم داشت که مردم می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند و بعد از مطابقت اگر به نتیجه برسیم که ادعای فرد درست است جریمه حذف و پاک خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد