Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@18:42:54 GMT

«شناخت و تربیت» بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۵۷۱

«شناخت و تربیت» بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب«شناخت و تربیت»۲۲ مرداد از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،  در نشست نقد و بررسی« شناخت و تربیت» امید آریانی و آزاده بزرگی به عنوان منتقد و محمود تلخابی مولف کتاب حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقمندان می توانند این نشست را  چهارشنبه (۲۲ مرداد) ساعت ۱۱ به صورت زنده از اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @KHANEYEKETAB  دنبال کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نشست نقد و بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است

افشاری تیم دانشجوها و اساتید دانشگاه شبانه روز درکارگاه ها همه ی سیستم‌ها را باز طراحی کردند و توانستند به جایی برسند که متناسب بااقلیم منطقه گیربکس مناسب را بسازند.

محمد هادی افشاری معاون علمی وپژوهشی موسسه آموزش عالی گیل  رودبار استان گیلان درگفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو استان گیلان گفت: با جرات میتوانم اعلام کنم توانمند‌ترین دانشجویان متخصص در استان گیلان دانشجویان ما هستند، به طور مثال در سال ۱۳۹۶ اولین اقدام را با نیروگاه بادی  منجیل شروع کردیم که به دلیل تحریم‌ها و موضوع نبود گیربکس وقطعات آن چالش زیادی برای کشور ایجاد کرده بود که تیم فنی مجموعه ما توانست آن را برای اولین بار در ایران بسازد،   گفتنی است این گیربکس سه طبقه و از حساسیت بالایی برخوردار است و همین تیم دانشجو‌ها و اساتید شبانه روز درکارگاه‌ها همه‌ی سیستم‌ها را باز طراحی کردند و توانستند به جایی برسند که متناسب بااقلیم منطقه گیربکس مناسب را بسازند.


افشاری گفت: باتوجه به تحریم‌های شدید اقتصادی ایران بسیاری از موارد در صنعت کشتیرانی، با کمبود یا به سختی و قیمت‌های بالا به دست ایران می‌رسد که یکی از این موارد لشینگ بار یا مهارسازی کانتینر‌ها در کشتی‌های باری است که یکی از عملیات‌های مهم در بارگیری کانتینر بالای عرشه و درب انبار‌ها را عهده دارد است، عملیات لشینگ بار برای مهارسازی کانتینر‌های ردیف دوم به وسیله تسمه‌ها و قلاب‌های بسیار محکم بر روی عرشه کشتی‌ها است، که این کار برای ممانعت و لیزخوردن کانتینر‌ها بر روی هم است.

وی ادامه داد:اگر لشینگ کانتینر به درستی انجام نشود و محموله در حین حمل و نقل ایمن، نباشد خطر حوادث حمل و نقل بالا است و کانتینر‌ها ممکن است به داخل اقیانوس سقوط کنند و به سایر محموله‌های مجاور آسیب وارد کنند و به خود کشتی یا مهمتر از آن، جان انسان‌ها را در کشتی به خطربیندازند. لشینگ کانتینر ضروری‌ترین بخش حمل و نقل از طریق دریااست، زیرا عدم ایمن سازی مناسب کانتینر‌ها نه تنها جان اموال و انسان‌ها را به خطر می‌اندازد، بلکه محیط زیست در دریا را نیز به خطرمی اندازد.

معاون علمی و پژوهشی موسسه آموزش عالی گیل  تاکید کرد: تیم تخصصی دانشگاه یک سال با تمام تحقیقات وبررسی تخصصی توانستند برای اولین بار در ایران این قطعه حیاتی را بسازند که درحال حاضر دو هزار قطعه برای کشتیرانی دریای خزر در حال ساخت است که تعداد زیادی تحویل داده شده است، این کار بزرگ در ایران برای اولین بار درحال انجام است وبیشترکشتیرانی‌های جمهوری اسلامی ایران مشتری ما هستند که قطعات برای آن‌ها توسط ما ساخت وتولید شود، وهمچنین اولین بار می‌خواهیم توربو شارژ موتور ولوو را در ایران باز طراحی کرده  و بسازیم به دلیل اینکه ۱۲ عدد از موتور‌های آن‌ها خوابیده و موتور‌های آن‌ها متاسفانه به خاطرمحاصره اقتصادی شدیدی که به ایران تحمیل شده مجبوریم که این قطعات را از خارج با هزینه دلاری بالا وارد کنیم.

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تجربه؛ ضیافت هنر و ادبیات / پربار، خواندنی و کاربردی
  • «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها عرضه شد
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام