Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در ۲۳ مرداد ماه و درخواست برخی داوطلبان، مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا روز ۲۶ مرداد تمدید شد.

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و ثبت نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط شرکت در این آزمون و همچنین رشته‌های شغلی و سایر اطلاعات مورد نیاز در سامانه ثبت‌نام سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی http://www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار دارد.

در این آزمون نزدیک به چهار هزار نفر در سازمان تأمین اجتماعی استخدام می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نام‌نویسی در نوبت دوم کنکور کارشناسی ۱۴۰۳ بار دیگر تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۲۹ فروردین تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

گفتنی است؛ این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.
یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌تاریخ ۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • فرصت ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • مهلت نام‌نویسی در نوبت دوم کنکور کارشناسی ۱۴۰۳ بار دیگر تمدید شد