Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:02:48 GMT

خانه صنعت، معدن و تجارت از مدرس خیابانی پشتیبانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۶۲۷

خانه صنعت، معدن و تجارت از مدرس خیابانی پشتیبانی کرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این نامه آمده است: انتخاب، معرفی و رای اعتماد به وزیران صنایع، معادن و فلزات، صنایع سنگین، بازرگانی، صنایع و معادن و در آخر صنعت، معدن و تجارت درهمه دولت ها و مجالس یکی از پر چالش ترین انتخاب ها محسوب می شود.

براساس این نامه، معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس و در این مقطع حساس که کمتر از یک سال از عمر دولت دوازدهم باقی است و مجلس یازدهم نیز کار خود را به تازگی آغاز کرده، می تواند آزمونی مهم تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزوده است: وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با وجود جوانی، تخصص و توانمندی لازم برای اداره چنین وزارتخانه ای با ابعاد کلان مسوولیتی را داشته و در سه ماه گذشته در مسند سرپرستی و پیش از آن نیز در مسند قائم مقام تجارت ثابت کرده شهامت و جسارت پذیرش این مسوولیت خطیر در این زمان حساس را داراست.

برپایه این نامه، مدرس خیابانی در سه ماه گذشته نشان داده قصد و نیت تعامل با بخش خصوصی را در دستور کار خویش و معاونانش دارد و انتخاب های هوشمندانه در تعیین سمت و سپردن مسوولیت به معاونان نیز نشانه تایید این مطلب است.

هیات مدیره خانه مزبور در نامه خود به سابقه ۱۷ سال حضور در عالی ترین سطوح وزارت بازرگانی و سال ها فعالیت در شرکت های بزرگ تولیدی،صنعتی و معدنی مدرس خیابانی اشاره کرده و افزوده است: امید و انتظار زیادی برای بخش خصوصی توسط وی ایجاد شده است.

در خاتمه نامه آمده است: همه این مزایا می تواند از دشواری این آزمون بکاهد و امید است مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد قاطع و پرشمار خود، این فرصت هرچند کوتاه یک ساله را به یک همکاری طولانی مدت بین بخش خصوصی، دولت و مجلس تبدیل کند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین مدرس خیابانی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین مدرس خیابانی حسن روحانی انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین مدرس خیابانی حسن روحانی مدرس خیابانی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی