Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قطعنامه ضد ایرانی آمریکا برای تحریم تسلیحاتی قرار بود دوشنبه شب به اعضای شورا ارائه شود اما تا آخرین ساعات این روز، این موضوع اجرایی نشد.

تعدادی از مقام‌ها و  منابع دیپلماتیک احتمال داده‌اند، این مساله به اول صبح سه‌شنبه موکول شده باشد اما هنوز کاملا مشخص نیست، تصمیم آمریکایی‌ها در این خصوص چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین تاکید کرد که هر کشور عضو سازمان ملل می‌داند که تصمیمات شورای امنیت بر اساس منشور ملل متحد برای همه کشور‌ها الزام آور است.

براساس گزارش ریا نووستی، وانگ یی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: ما امیدواریم که آمریکا خود را بالاتر از دیگران تلقی نکند و با دقت به صدای جامعه بین المللی گوش دهد.

به گفته وی، در سازمان ملل متحد هیچ استثنایی در مورد رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قوانین شورای امنیت وجود ندارد و آمریکا امتیازات ویژه ندارد.

او افزود: ما امیدواریم که آمریکا عادات قدیمی خود را تغییر دهد و خود را بالاتر از دیگران قرار ندهد. با عضویت در سازمان ملل و همکاری با سایر کشور‌های عضو، باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند. واشنگتن باید از قطعنامه ۲۷۲۸ حمایت کند و به دنبال آتش بس همه جانبه در نوار غزه در اسرع وقت باشد. نجات مردم فلسطین از مصیبت آنها هنوز ممکن است. 

در ۲۵ مارس، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ۲۷۲۸ را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در ماه رمضان شد تا منجر به  آتش بس دائمی و پایدار و رفع همه موانع بر سر راه ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس بزرگ شود. اما رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت آمریکا و غرب هنوز این قطعنامه را اجرا نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • قطعنامه عضویت کامل فلسطین دوباره به رای گذاشته می شود
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • کربی: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفتگو است
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک