Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@21:58:45 GMT

کدام استان‌ها منتظر بارش باران سه روزه خواهند بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۶۷۹

کدام استان‌ها منتظر بارش باران سه روزه خواهند بود؟

خبرگزاری ایسنا: صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (۲۱ مرداد) در برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس به ویژه طی ساعات بعد ازظهر بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: طی این مدت در نوار شمالی افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز همچنین در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب است و سواحل شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان با بیان اینکه طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ مرداد) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود، اظهارکرد: روز جمعه (۲۴ مرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در زنجان، قزوین، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه (۲۵ مرداد) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود همچنین طی پنج روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید ادامه دارد و پدیده گرد و خاک به‌ویژه در استان‌های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش باد با احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۲۳ مرداد) نیز صاف همراه با افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی باران استان ها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور

 به گزارش تابناک، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه درباره وضعیت آب و هوای روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان‌های غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • وضعیت بارش باران در۴ روز آینده تعطیلات | بیشترین بارش ها در کدام استان خواهد بود؟
  • بادهای شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ منتظر بارش‌های بهاری و رعدوبرق باشید
  • هشدار جدید هواشناسی؛ بارش برف و باران در تمام ایران
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟