Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: بر این اساس تعداد ۷ دهک پایین جامعه شامل طرح شده و در قالب توزیع کارت خرید کالا تسهیلاتی را دریافت خواهند کرد.

وی هدف از ارائه این طرح را کمک به تامین معیشت مردم اعلام و اضافه کرد: این کمک‌ها به صورت یارانه نقدی نبوده و در قالب کارت خرید کالای مورد نیاز ارایه و کارت‌ها هم در فواصل زمانی ۲ یا ۳ ماهه شارژ می ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرتاج الدینی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و روز چهارشنبه نهایی و تصویب می‌شود و گزارش آن برای بررسی در صحن علنی آماده و فرستاده خواهد شد.

به گفته وی مزایای این طرح شامل حال هفت دهک پایین جامعه اعم از کل افرادی که یارانه‌ بگیر هستند یا به منظور بهره‌مندی از طرح معیشت شناسایی شده‌اند، می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون دهک‌های متوسط به پایین جامعه باید از کمک معیشت بهره‌مند شوند؛ به این معنا که افرادی که با افزایش تورم و گرانی درآمدشان پاسخگوی هزینه‌های زندگی نیست و در تامین معیشت خود با مشکل مواجه هستند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها بسته حمایتی تبریز سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی تبریز بسته حمایتی تبریز میرتاج الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم

تاکنون بیش از ۳۰ هزار شناسه کالا برای محصولات شوینده دریافت شده است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این آمار گفت: در سال جدید تولیدکنندگان شوینده علاوه بر شناسه کالا باید شناسه رهگیری هم دریافت و روی محصولات خود درج کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم