Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@17:57:38 GMT

واژگونی اتوبوس در محور سیرجان به شیراز‎

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۷۴۳

واژگونی اتوبوس در محور سیرجان به شیراز‎

تین نیوز

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی سیرجان از واژگونی اتوبوس کارکنان شرکت گهر زمین در ۵۰ کیلومتری محور سیرجان به منطقه گل گهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی باسفهرجانی در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه شامگاه دوشنبه ۲۰ مردادماه اولین تماس با مرکز اورژانس در رابطه با واژگونی اتوبوسی از کارکنان معدن شماره ۳ شرکت گهرزمین در محور سیرجان به  شیراز واصل شد و اعزام آمبولانس ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱ نفر مصدوم این حادثه با ۱۱ آمبولانس اعزامی از اورژانس ۱۱۵، گل گهر و هلال احمر به دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان منتقل شدند که حال عمومی آنها خوب است و تحت درمان قرار گرفته اند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور سیرجان به شیراز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بعد از ظهر امروز ؛ در محور تکاب -شاهین دژ ، واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ گزارش شد.

 

محبوبی افزود : نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای مائین بلاغ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه ناجیان هلال‌احمر شهرستان تکاب اقدامات پیش بیمارستانی لازم را بر روی ۲ حادثه مصدوم انجام و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید راثی شهرستان شاهین دژ انتقال دادند.

وی گفت : همچنین در عملیات دیگری در ساعت ۱۶:۰۲ دقیقه همان روز در محور تکاب -شاهین دژ ،واژگونی خودروی تیبا نیز گزارش شد.

محبوبی گفت : نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه نیز ناجیان هلال‌احمر اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی ۵ مصدوم این حادثه انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۵ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در آلمان
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد