Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان گلستان اختصاص پیدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قدرت‌الله عابدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشرفت استان اظهارداشت: نگاه و رویکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیشرفت متوازن و همه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانقدری که به پیشرفت و آبادانی مرکز استان توجه داریم به همان اندازه یا حتی بیشتر به شهرستان‌های مرزی و محروم توجه کرده‌ایم.

وی با تأکید بر تهیه اسناد توسعه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان گفت: برای اینکه بتوانیم مسیر پیشرفت استان را فراهم کنیم نیازمند نگاه آمایشی هستیم که برای هر منطقه براساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های مسکن محرومان در گیلان؛ 350 واحد امسال توسط سپاه تحویل داده شدگلنگ پروژه 3500 واحدی مسکن محرومان استان فارس با حضور معاون رئیس جمهور به زمین زده شد20 میلیاردتومان به ساخت مسکن محرومان در مینودشت و گالیکش اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود: سند آمایش استان تا افق 1414 در آینده‌ای نزدیک در شورای عالی آمایش سرزمین مصوب خواهد شد که مبنای اقدام و عمل همه دستگاه‌ها قرار خواهدگرفت.

عابدی به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان در رفع محرومیت اشاره کرد و گفت: بهمن ماه سال گذشته با حضور آقای نوبخت، کلنگ ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای محرومان در روستاهای استان گلستان به زمین زده شد. این منازل مسکونی طبق تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی 200 میلیارد تومان در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه به استان اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درباره زهکشی اراضی نیز بیان داشت: 16 هزار هکتار از اراضی زهکشی شده به بهره‌برداری رسیده و 100 میلیارد تومان نیز برای زهکشی اراضی گمیشان اختصاص یافت.

وی با اشاره به خسارت سنگین سال پارسال به استان یادآور شد: 4 هزار و 800 میلیارد تومان برآورد اولیه سیل پارسال بود که با کمک دولت این خسارت‌ها به ویژه در بخش کشاورزی و مسکن جبران شده است و در حوزه زیرساختی نیز پروژه‌ها در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به بانک‌های گلستان برای پرداخت تسهیلات مسکن محرومان؛ ۹۵ درصد متقاضیان به بانک‌ها معرفی شدند ۵۶ هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود نوبخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به بانک‌های گلستان برای پرداخت تسهیلات مسکن محرومان؛ ۹۵ درصد متقاضیان به بانک‌ها معرفی شدند ۵۶ هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود نوبخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم ۷ پاسخ مدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان به مطالبه نیروهای خرید خدمات/ معلمان حقوق خود را از موسسان بخواهند ۸ اصول بهداشتی در هنگام استفاده از آسانسور را بیشتر بشناسید مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم گزارش|روایت تسنیم از علت کمبود مرغ در بازار زنجان/ گویا مشکلات مرغداران تمامی ندارد گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان مهمترین اخبار تسنیم ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی واحد مسکن محرومان میلیارد تومان ترین اخبار بانک ها هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای عالی مسکن و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومان کشور افتتاح شد که از این تعداد هزار و ۴۲۷ واحد متعلق به خراسان جنوبی بود.

رئیس جمهور در شورای مسکن کشور گفت: امروز ۳۳ هزار و ۸۰۰ خانواده از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور صاحب خانه شدند.
وی با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه مددجویان نهاد‌های حمایتی است، افزود: وعده نداشتن مددجوی بدون مسکن در دولت سیزدهم با ساخت واحد‌های مسکونی برای مددجویان با همکاری دستگاه‌های مختلف محقق شده که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

استاندار هم در آئین افتتاح این واحد‌های مسکونی گفت: بر اساس تفاهم نامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان هزار و ۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.
آقای قناعت افزود: تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود و تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آنها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی