Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم دارای مدرک حداقل لیسانس مهندسی پزشکی و رشته های مرتبط حداقل 3 الی 5 سال سابقه کار مرتبط در فروش تخصصی تجهیزات مصرفی اعم از نخ جراحی و دستگاه های اورولوژی اعم از لیزر سنگ شکن دارای ارتباطات قوی در بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر حوزه های مرتبط ظاهری آراسته مسلط به مهارت‌های ارتباط کلامی مسلط به اصول و فنون مذاکره مسلط به فرایندهای فروش و بازاریابی توانایی برنامه ریزی فروش و بازاریابی دارای روحیه کار تیمی بالا مسلط به زبان انگلیسی (مکاتبات و مکالمات) مسلط به کامپیوتر و نرم‌افزارهای Office امکان ماموریت به نقاط مختلف کشور  حقوق ثابت پورسانت بیمه عیدی  سنوات از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: hr@ytnba.co


 

پربیننده ترین استخدام تکنسین فنی با حقوق و مزایا در کل ایران استخدام مدیر داخلی و سرپرست امور واحد اقامتی پذیرایی در گیلان استخدام مدیر آموزش در یک آموزشگاه در پاسداران استخدام کارمند اداری در کنسرسیوم دیالیز ایران استخدام فروشنده در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سبزوار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه

مقامات اتحادیه اروپا در حال آماده سازی تحریم‌ها برای بیش از ده شرکت از روسیه، ترکیه، امارات، چین و هنگ کنگ به دلیل مشارکت آنها در عرضه کالا‌های تحریم شده اروپایی به روسیه هستند.

تحریم‌ها در مورد فروش سیستم‌های ناوبری موشک ها، آنتن‌ها و همچنین قطعاتی است که در رایانه‌های نظامی استفاده می‌شود.

پیشتر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود که کشور‌های اتحادیه اروپا به اتفاق آرا از تقویت تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کنند.

چندی قبل، روزنامه انگلیسی دیلی میل در مطلبی نوشت تحریم‌ها علیه روسیه نه تنها مانع از رشد اقتصاد این کشور نشده است بلکه مستقیما اقتصاد اروپا را هدف گرفته و به آن آسیب زده است.

به نوشته این روزنامه تحریم‌های غرب نتوانسته روسیه را از ادامه جنگ در اوکراین باز دارد و آسیب بیشتری به انگلیس و اروپا وارد کرده تا مسکو.

تلاش‌های غرب برای تضعیف حملات کرملین از طریق مسدود کردن وجوه و دارایی‌های آن، کنار گذاشتن بانک‌های روسی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی و توقف تجارت، تنها مسکو را به بهبود روابط با سایر شرکای بین‌المللی از جمله چین و ایران واداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند