Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:51:18 GMT

عکس/ کسی نمی‌تواند مانع شادی غلامپور ‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۷۹۷

تصاویری از شادی خاص بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال پس از پایان دیدا آبی پوشان با سپاهان در جام حذفی را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین شادی بعد از گل بهزاد غلامپور فوتبال مربی استقلال سپاهان جام حذفی فرهاد مجیدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رفیعی امروز در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اجتماع با شکوه مردم بیرجند در محکومیت جنایات اسرائیل که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی و گروه‌های مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، گفت: مسئله اول جهان اسلام، موضوع فلسطین است و امروز شاهد آن هستیم که بیش از ۳۲ هزار نفر در غزه در جلوی چشمان همه جهانیان کشته شده‌اند که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

ضرورت بیداری امت اسلام

وی با طرح این سوال که برای بیداری امت اسلام جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که حاکمان کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین اقدام کنند؟، افزود: قارون های دنیا طلب سرمایه دار در ایران و جهان اسلام چرا از عربستان که بیت الله الحرام در آن قرار گرفته و در برقراری ارتباط با اسرائیل پیش قدم شده، نمی‌خواهند که برای حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام لازم را انجام دهد؟

به گفته وی در این نبرد و مبارزه نا برابر اگر قرار باشد کسی علم دار باشد و فریاد بر سر اسرائیل غاصب بزند، علما و جمعیت اهل سنت هستند که باید با به میدان آمدن بیش از گذشته اقدامی شایسته در این خصوص انجام دهند تا ما پشت سر آنها برای حمایت از ملت فلسطین حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز بیشترین میزان سوخت از ترکیه برای اسرائیل تأمین می‌شود که از مصداق‌های جهان امروز در زمینه قارون های مادی است که ارتباط با اسرائیل را بر حمایت از مردم فلسطین ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه تصریح کرد: مردم عصر امام حسن (ع) زمانی که ذلت زندگی دنیوی را بر نبرد با معاویه ترجیح دادند، امام حسن (ع) را مجبور به صلح با معاویه کردند.

حجت الاسلام رفیعی تاکید کرد: سامری‌های امروز جهان اسلام هم یکی دیگر از عوامل سازش با صهیونیست است که ترویج کننده سیاست نفاق برای جلوگیری از نبرد و مبارزه و سکوت در برابر جنایات اسرائیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: چرا در حوزه‌های مختلف به بهانه مصلحت و آرامش، شور مبارزه و نبرد با اسرائیل در کشور ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: روحیه نبرد با دشمن جوانان ما را از آلوده شدن به هر گونه آسیب اجتماعی نجات می‌دهد.

به گفته در کنار جلسات برای محکوم کردن جنایات صهیونیست باید در عمل هم در این زمینه اقدام کنیم و در این راستا نباید مسئولان ما از قارون‌ها و سامری‌ها عصر حاضر انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در کنار داعشی های تکفیری، یک سری شیعه تکفیری هم داریم که خواستار جنگ و نبرد با دشمن صهیونیستی نیستند، گفت: در روایات آمده که در آخرالزمان قومی می‌آیند که جهان اسلام را نجات می‌دهند و امروز ما باید ببینیم که در کجای این موضوع قرار داریم.

در ادامه این مراسم که گروه‌های مختلف مردم بعد از به جا آوردن نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند حضور داشتند، با مشت‌های گره کرده در حالی که شعار می‌دادند از خداوند متعال خواستار نابودی هر چه سریع‌تر اسرائیل شدند.

یا ایها مسلمون غزه شده قرق خون، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است، بیت المقدس صحنه قیام است

مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، شعار هر بسیجی، نظامی، روحانی کودکان و بانوان مرگ بر آمریکا از جمله شعارهای بود که مردم روزه دار بیرجند از پیرو جوان گرفته تا زن و مرد با مشت‌های گره کرده در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند و آمادگی خود را برای حضور در فلسطین برای حمایت از آنها و مبارزه با صهیونیست اعلام کردند.

کد خبر 6063089

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • سازمان بازرسی مانع تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» شد
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • آلمان: کمک‌های بشردوستانه باید بدون مانع وارد غزه شوند
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • قیمت گذاری دستوری، مانع مشارکت مردم در تولید
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • اولویت ما مانع زدایی از حضور مردم در صحنه مشارکت باشد
  • ببینید | سه عامل سلب توفیق از دعا به روایت امام سجاد