Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:27:41 GMT

تشکیل جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۸۲۴

تشکیل جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس جزئیات جلسه امروز این کمیسیون درباره بررسی طرح به منظور تسهیل در تشکیل کمیسیون قضایی را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: با توجه به اینکه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تا کنون به دلیل به حدنصاب نرسیدن تشکیل نشده است مقرر شده با ارائه طرحی تشکیل این کمیسیون را تسهیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس در جلسه صبح امروز، طرحی به منظور الحاق تبصره ای به ماده 38 آیین نامه داخلی قوه مقننه مطرح شد که براساس آن حدنصاب کمیسیون قضایی و حقوقی در جلسه رؤسای شعب و اعضای هیات رئیسه تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس بیان داشت: پس از تصویب طرح مذکور، این طرح باید در جلسه علنی پارلمان نیز به تصویب نمایندگان برسد که امیدواریم با رأی مثبت وکلای ملت هر چه سریعتر کمیسیون قضایی و حقوقی تشکیل شود.

محمودی یادآور شد: با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، در شهریور ماه بر تعداد نمایندگان برای تشکیل کمیسیون قضایی افزوده می شود اما در تلاش هستیم تا آن زمان با توجه به اهمیت این کمیسیون با اصلاح آیین نامه داخلی تشکیل کمیسیون قضایی را جلو بیندازیم.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور ۲ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران ۳ جزئیاتی از تغییر طرح فروش نفتی دولت توسط مجلس به مردم ۴ سردار جباری: سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است/ آقای فتاح احتمالاً بی‌اطلاع است ۵ بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا ۶ خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران ۷ بیگی نژاد: پیش فروش نفت برای گشایش اقتصادی باید در مجلس بررسی شود ۸ سخنگوی دولت:‌ در واکنش به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مسامحه نخواهیم کرد مهمترین اخبار سیاسی ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی سرلشکر باقری: ۲۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های نیروهای مسلح درمان شدند بیگی نژاد: پیش فروش نفت برای گشایش اقتصادی باید در مجلس بررسی شود «خیابانی» نتوانسته به وظیفه خود در حوزه تنظیم بازار عمل کند مهمترین اخبار تسنیم ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش ­خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود : برنامه ریزی هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی چهار دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع