Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین روز مرداد بود که پرهامِ ۱۲ ساله، حین بازی بر روی دهانه‌های پایین سی و سه پل، در آب‌ کم عمق زنده‌رود افتاد و جان باخت.

حالا خانواده‌اش می‌گویند که این قهرمان واترپلو، نه به خاطر خفگی در آب  کم عمق زیر پل بلکه بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده و فرزندشان هم اولین و آخرین قربانی برق‌گرفتگی در این محدوده نبوده؛ نهادهای مسئول اما هنوز این موضوع را به صورت قطعی تایید نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق و حادثه مشابهی که دو روز پس از مرگ پرهام برای جوان ۱۸ ساله افتاد، موجب شد تا زمان نهایی شدن بررسی ها، دهانه های زیرین سی و سه پل مسدود شوند./ ایسنا 

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز