Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دشتی زاد، رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: با هدف ارزش‌آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه‌ای، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد جاری توافق‌نامه تأسیس، راه‌اندازی و اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضا کردند.

او افزود: بر اساس این توافق‌نامه، زمینی به مساحت ۲۵ هکتار از اراضی دانشگاه یزد به مدت ۳۳ سال برای راه‌اندازی این پردیس اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی زاد ادامه داد: پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد شامل اجزای مختلف زنجیره توسعه نوآوری و فناوری شامل مرکز نوآوری، شتابدهنده، مرکز رشد، ساختمان‌های استیجاری و اراضی پردیس می‌شود.

رئیس روابط عمومی دانشگاه یزد اظهار داشت: این پردیس از لحاظ ساختاری زیرمجموعه دانشگاه یزد محسوب شده و زیر نظر شورای راهبری و سیاستگذاری پردیس فناوری و صنعتی اداره خواهد شد.

سعید دشتی زاد بیان کرد: در چارچوب این توافق‌نامه، شرکت‌ها و واحد‌های فناور مستقر در پردیس فناوری و صنعتی مشروط به ارزیابی و تأیید پارک علم و فناوری یزد می‌توانند از امتیاز‌های قانونی پارک و تمام یا بخشی از خدمات و حمایت‌های پارک، مشابه سایر واحد‌های فناور مستقر در پارک بهره‌مند شوند.

او افزود: بر همین مبنا مقرر شد حداقل یک‌سوم از ظرفیت‌های استقرار پردیس فناوری و صنعتی، به واحد‌های فناور معرفی‌شده از سوی پارک علم و فناوری یزد اختصاص داده شود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری امضای توافقنامه پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان  ، سرای پزشکان بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر  ، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان و مرکز جامع خدمات روستایی شهرستان آرادان  ، نخستین مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان  در شاهرود ، کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری گرمسار و آرادان  ، آماده سازی ۳۰۰ هکتاری اراضی نهضت ملی مسکن در  سمنان ، پاسگاه محیط بانی منطقه صیدوا مهدیشهر استخر دانش آموزی سمنان با زیربنای ۱۸۹۶  خوابگاه خیر ساز دانشگاه سمنان  از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد