Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: بچه هیئتی‌ها و عاشقان اباعبدالله این را می‌فهمند که وزیر بهداشت که از آغوش مادر تاکنون در روضه امام حسین شرکت می‌کند برایش خیلی سخت است که توجهی به محرم و عزاداری سیدالشهداء نداشته باشد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سعید نمکی وزیر بهداشت در جلسه هم‌اندیشی پیگیری‌های محرم که صبح امروز در مجتمع سرچشمه برگزار شد، گفت: مبنای عزای سید‌الشهداء را نمی‌توان به تاریخی و زمانی منتسب کرد و چه خوب محتشم کاشانی در وصف امام حسین سرود "باز این چه شورش است که در خلق عالم است/ باز این چه نوحه و چه عزا و ماتم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی ادامه داد: مگر می‌شود این سوز و عشق عاشقان اهل‌بیت و بازگویان حماسه عاشورا را خاموش کرد. بچه هیئتی‌ها و عاشقان اباعبدالله این را می‌فهمند که وزیر بهداشت که از آغوش مادر  تاکنون در روضه امام حسین شرکت می‌کند برایش خیلی سخت است که توجهی به محرم و عزاداری سیدالشهداء نداشته باشد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: جلسات متعدد و صحبت‌های فراوانی برای برگزاری مراسم عزاداری مراسم محرم داشتیم و آنچه مسئولیت جدی را پیش رویمان می‌گذارد این را بارها گفته‌ام نه به دلیل اینکه کسی را خوش آید و یا اینکه بد آید بلکه به دلیل اینکه رسالت تاریخی داریم که بگوییم در این ایام چه گذشت.

نمکی به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین حمایت‌های تاریخی را حمایت‌های سرشار از بصیرت مقام معظم رهبری می‌دانم، ماندگاری این حمایت‌ها در تاریخ مورد قضاوت قرار خواهد گرفت اینکه رهبر بصیر هم از مدافعان سلامت حمایت می‌کند و هم در بزنگاه‌ها  برای برون‌رفت از مشکلات ارائه طریق می‌کند و هم اینکه خود به شدت مکلف به دستورالعمل‌ها می‌داند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در چنین شرایطی با عزیزان وعاظ، مداحان و مسئولین جلساتی را برگزار کردیم تا به نتیجه‌ای مطلوب و تصمیمی مناسب برای برپایی عزای امام حسین(ع) برسیم تا نام مبارک ابا عبدالله‌الحسین از هر مناره‌ای بلند شود و در عین حال کسی از هموطنانمان نیز در روضه امام حسین سلامتش به خطر نیفتد ما این کفایت را داریم که آمیزه‌ای از عاطفه و انسانیت، دین و شریعت و سلامت را با هم به تصویر بکشیم و این مدلی برای جهان خواهد بود که دشمن نتواند از آن برای حیله و نیرنگش استفاده کند.

وی گفت: ما در سخت‌ترین ایام ظالمانه مدیریت می‌کنیم در شرایطی هستیم که همه راه‌ها برایمان بسته شده است ما برای یک داروی بیمار غیرکرونایی صدها مرز را دور می‌زنیم اما به لطف خداوند تاکنون یک بیمار در بیمارستان معطل نمانده است. برایمان خیلی مهم است که آبروی نظام محفوظ بماند برایمان مهم است که دشمن را از این حیث که بگوید عاشورا سبب شیوع بیماری در ایران شده ناکام بگذاریم و نخواهیم گذاشت دشمن بگوید نظام سلامت سرسپرده تحجر شده و یا خود جزئی از تحجر است وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند من هم منتظرم که ببینم ستاد کرونا چه می‌گوید و به آن عمل کنم این خود حربه را از دشمنان جهان می‌گیرد و کسانی که می‌خواهند از رهبری جلوتر حرکت کنند تکلیفشان روشن است.

چراغ یوم‌العباس در زنجان خاموش شدنی نیست / اجتماع عظیم زنجانی‌ها در هشتم محرم امسال متفاوت‌تر برگزار می‌شودقمی: فعالیت‌های جهادی هیئت‌های مذهبی در محرم و صفر جلوه می‌کندممنوعیت‌ها در عزاداری محرم از زبان استاندار تهرانعضو مجلس خبرگان رهبری: عزاداری‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شودمراسم طشت‌گذاری محرم در استان اردبیل ممنوع شدحاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبریابهاماتی درباره شیوه‌نامه جدید عزاداری محرم/ حیدری: مواضع جدید ستاد کرونا با شیوه‌نامه قبلی مغایرت داردجلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT11 بیشتر بخوانید... راهکار ماهد، راهگشای ستاد کرونا برای محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... راهکار ماهد، راهگشای ستاد کرونا برای محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ DUNE مانند ارباب حلقه‌ها خواهد بود ۲ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات ۳ دیر رسیده بودیم، حرم را با خاک یکسان می‌کردند/دنبال شهادت نروید، به فکر انتقام باشید ۴ گواهی فوت جاویدالاثر کاظم اخوان به دستور چه کسی صادر شده است؟+سند ۵ فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت ۶ محدث: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم ۷ "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش ۸ ۳ ویژگی شیعیانِ عصر غیبت که مورد تحسین امام کاظم (ع) قرار گرفت مهمترین اخبار فرهنگی "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش گواهی فوت جاویدالاثر کاظم اخوان به دستور چه کسی صادر شده است؟+سند پاسخ‌هایی که از «راه دور» شنیده شد/ وقتی صدا به صدا نرسید سریال "باخانمان" کلید خورد + اولین تصاویر مهمترین اخبار تسنیم ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عزاداری محرم وزیر بهداشت ترین اخبار ستاد کرونا امام حسین حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل

 اسرائيل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائيلی با انتشار ویدیویی در صفحه توییتر خود از جهان خواسته پیش از آنکه به گفته او خیلی دیر شود، جلوی ایران را بگیرند.

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است. 

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعمال فشار اسرائیل بر 1+5 : شکست مذاکرات هسته ای با ایران را اعلام کنید انتقاد نتانیاهو از نتایج مذاکرات تهران و 1+5 : به ایران وقت ندهید ادعای روزنامه صهیونیستی: از طریق اردن و ترکیه، با ایران روابط بازرگانی داریم

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد /جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود