Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:59:55 GMT

تست کرونای یک بازیکن ذوب‌آهن مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۰۸۳

تست کرونای یک بازیکن ذوب‌آهن مثبت شد

‍‍‍‍‍‍

نتایج تست کرونای بازیکنان ذوب‌آهن اعلام شد و باز هم یک کرونایی در اردوی ذوب آهن وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (دوشنبه) کلیه بازیکنان کادر فنی عوامل اجرای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش تست کرونا قرار گرفتند تست کرونا یکی از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شد. 

دکتر شریفیان‌پور در مصاحبه‌ای گفت: روز گذشته کلیه عوامل اجرایی کادر فنی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن مورد تست کرونا قرار گرفتند و جواب آزمایش همه نفرات به جز یک نفر منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته تست یکی از بازیکنان ما مثبت اعلام شده بود که پس از دوره درمان به جمع بازیکنان اضافه شد، بازیکنی که به تازگی جواب تست کرونا مثبت اعلام شده طبق پروتکل های بهداشتی قرنطینه و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه دوران نقاهت را سپری خواهد کرد. 

دکتر شریفیان پور در مورد دانیال اسماعیلی‌فر نیز گفت: این بازیکن دچار آسیب‌دیدگی نوع 2 از ناحیه همسترینگ شده بود خوشبختانه از روز گذشته به جمع بازیکنان اضافه شد و مشکلی برای همراهی تیم ندارد اما استفاده از وی به میزان آمادگی و نظر سرمربی تیم بستگی دارد.

سلیمانی: ناظمی دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را به خوبی مدیریت کرد/ تنها دیداری بود که قضاوت داوران اشتباه نداشت

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان بیشتر بخوانید... عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۴ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۵ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۶ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۷ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر ۸ قلعه‌نویی استعفا کرد/ خداحافظی با اصفهانِ زیبا بعد از شکست مقابل استقلال مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم کیانی: افزایش احتمال برگزاری المپیک توکیو انگیزه‌هایم را بیشتر کرده است/ می‌خواهیم نشان بدهیم تفاوتی با آقایان نداریم مهمترین اخبار تسنیم ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد سرایت‌‌پذیری ویروس کرونا ۹ برابر شده است/ رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌‌های بهداشتی توسط مردم کافی نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان قلعه نویی تست کرونا اعلام شد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن