Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:23:02 GMT

کیانی: می‌خواهیم نشان بدهیم تفاوتی با آقایان نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۰۸۴

کیانی: می‌خواهیم نشان بدهیم تفاوتی با آقایان نداریم

ملی‌پوش تکواندو بانوان ایران گفت: از زمانی که کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که قرار است المپیک برگزار شود، این خبر تاثیر مثبت زیاد روی من گذاشت و انگیزه‌هایم را بیشتر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ناهید کیانی در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار داشت: به هر حال حضور در اردو باعث می‌شود تمرینات منظم‌تر باشد اما در حال حاضر با شرایط کنار آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در روزهای اول تمرینات انفرادی خیلی سخت بود اما سعی کردم تمرینات را منظم انجام بدهم تا آمادگی خود را برای شروع اردوها حفظ کنم.

وی تصریح کرد: با کادر فنی تیم ملی هر روز  در ارتباط هستم و گروه‌هایی در فضای مجازی داریم که تمرینات آنلاین انجام می‌دهیم. در این زمان که شاید برای برخی مربیان زمان استراحت باشد، کادر فنی تیم ملی سنگ تمام گذاشته و شبانه‌روز برای ملی‌پوشان زحمت می‌کشد که باید از آنها تشکر کنم.

 

کیانی در خصوص شرایط کنترل وزن خود خاطرنشان کرد: فعلا در خصوص وزن مشکلی ندارم اما باید ببینم تصمیم کادر فنی در خصوص وزن من چگونه خواهد بود. هر تصمیمی کادر فنی تیم ملی بگیرد و در هر وزنی که بخواهد، آمادگی حضور در آن وزن را دارم.

وی در خصوص افزایش احتمال برگزاری المپیک توکیو گفت: به شخصه از زمانی که کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که قرار است المپیک برگزار شود، این خبر تاثیر مثبت زیاد روی من گذاشت و انگیزه‌هایم را بیشتر کرد. از روزی که مشخص شد قرار است المپیک برگزار شود، تمرینات بدنسازی خود را حرفه‌ای‌تر آغاز کردم.

 

ملی‌پوش تکواندو بانوان خاطر نشان کرد: من و سایر هم تیمی‌هایم تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را در مسابقات کسب سهمیه و المپیک بگیریم. می‌خواهیم نشان بدهیم بانوان تکواندوکار تفاوتی با آقایان ندارند و توانایی این را داریم که بهترین مدال‌ها را کسب کنیم.

کیانی با تاکید بر کار سخت خود برای فیکس شدن در ترکیب دو نفره تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: در هر وزن بانوان مدعیان زیادی برای حضور در تیم ملی حضور دارند اما همه تلاش خود را انجام می‌دهم یکی از دو تکواندوکار مدنظر کادرفنی باشم و در مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشم.

 

وی در خصوص تصمیم خود برای برگزاری کلاس‌های آموزش تکواندو به صورت آنلاین و ارتباط آن به مسائل مالی گفت: هدفم از برگزاری این کلا‌س‌ها در وهله اول مسائل مالی نبود و بیشتر به دنبال این بودم تا با آموزش تکواندو ذهن خود را درگیر کنم. در روزهایی که درگیری ذهنی‌ام با تکواندو کمتر شده است، برگزاری این کلاس‌ها باعث درگیری هر روزه ذهنم می‌شود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تایید صحبت‌های اخیر علیرضا دبیر مبنی بر بالا نبردن توقعات از کشتی عنوان کرد که توقع از این رشته نباید بیشتر از یک مدال در مجموع دو رشته آزاد و فرنگی باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن رنگرز در خلال برگزاری مسابقات جام تختی، درباره کامل شدن سهمیه کشتی فرنگی ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک اظهار داشت: خوشحالم که الحمدالله کشتی فرنگی ما به شایستگی 6 سهمیه کامل را گرفت. با انسجام تیمی و بدون دغدغه از این حیث بتوانیم مسیر ناهموار و سخت آماده‌سازی برای المپیک را پشت سر بگذارد. البته الان هم حرف چند ماه گذشته را تکرار می‌کنم از ابتدا اولویت و هدف‎‌گذاری ما صرفا کسب 6 سهمیه نبود کمااینکه اگر در المپیک با 100 ورزشکار هم شرکت کنید خیلی به کمیت امتیاز نمی‌دهند و کیفیت کار مهم است، به صورت مشخص به رنگ مدا‌ل‌ها نگاه ویژه‌ای می‌شود و امیدوارم بهترین رنگ‌ها و نتایج را رقم بزنیم.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

وی در مورد انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک تصریح کرد: چرخه انتخابی تیم ملی کاملا مشخص است. در 60 و 67 کیلو مسیرهایی را برای ارزیابی فنی کشتی‌گیران تعریف کرده بود که درنهایت مقرر شد در هر دو وزن دو کشتی‌گیر ما در تورنمنت رنکینگ مجارستان مورد ارزیابی نهایی قرار گیرند. قطعا رقابت حساسی بین آنها هست. ما دو ارزیابی در چرخه تعریف کردیم بخشی از آن، در مجموع ارزیابی داخلی است که مسابقات کشوری را شامل می‌شود ولی صرفا قهرمان کشور شدن به منزله پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. کشتی‌گیر باید در رقابت بین‌المللی هم نشان دهد که می‌تواند به عنوان ملی‌پوش کسب افتخار کند.

رنگرز درباره صحبت‌های اخیر دبیر مبنی براینکه انتظارات از کشتی پایین آورده شود، گفت: ما منهای رقابت‌های 2012 لندن، در همه ادوار اگر مقایسه تطبیقی انجام دهیم، کاروان کشتی ما همیشه سهم خودش به جهت کسب یک نشان طلا را به ورزش کشور ادا کرده است. اینکه الان بنابر هر دلیلی فشار را روی کشتی بیش از فضای متعارف خودش تحمیل کنیم و بار را روی دوش ورزشکار بیاندازیم قطع به یقین نه تنها کمک‌کننده نخواهد بود، بلکه بازدارنده نیز خواهد بود. فرمایش دبیر را صددرصد تایید می‌کنم و توقع از کشتی در المپیک باید در هر دو رشته آزاد و فرنگی مجموعا یک نشان طلا باشد. این به منزله این نیست که قهرمانان ما تلاش نکنند که با حداکثر طلا برگردند اما آنچه باید مطالبه از کشتی باشد، به نظر من همان یک طلاست، همانطور که در المپیک‌های قبلی منهای 2012 لندن رخ داد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با وضعیت وزن 77 کیلوگرم بعد از تعلیق داخلی محمدرضا مختاری و بازگشت محمدعلی گرایی خاصرنشان کرد: کادرفنی با هماهنگی فدراسیون کشتی، برمبنای چرخه انتخابی تیم ملی و باتوجه به مصلحت ملی و زمان کوتاهی که وجود داشت عملا مصوبه را اعلام کرد و درخصوص 77 کیلو هم همین اتفاق رخ داد. باتوجه به زمانی که تا المپیک داریم، ارزیابی صورت گرفته به همین شکلی بود که اعلام شد.

وی همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران و کشتی به عنوان فدراسیون برتر سال 1402 گفت: اول از دوستان بابت طراحی این برنامه تشکر می‎‌کنم. کشتی در حوزه ساخت و ساز و سایر شاخص‌ها به شایستگی به عنوان فدراسیون برتر شناخته شده است. در مورد امین هم توقع غیر از این نبود کسب دو نشان طلای جهانی و بازی‌های آسیایی و آقایی ورزش کشور برازنده امین جان میرزازاده است. قطعا یک نشان قشنگ المپیک در کارنامه‌اش خالی است که امیدوارم آن را هم کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم