Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اظهارات مربی سپاهان گفت: این بهانه‌ها در فوتبال ایران مُد شده است. - اخبار ورزشی -

سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان که به پنالتی‌ آبی‌پوشان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اشاره کرده و صحبت‌هایی را انجام داده بود، گفت: این فوتبال را همه دیدند و معلوم است چطور بازی کردیم و داستان چطور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهتر است دیگر بحث نکنیم، این صحبت‌ها بهانه بوده و مُد شده است. همه، فوتبال استقلال را دیدند و چیزی نبود که مخفی کنیم. متأسفانه برخی کارها، صحبت‌ها و بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است.

الهویی: وقتی اشتباهات داوری تکرار می‌شود فقط 2 دلیل دارد/ درباره مسائل فنی بازی با استقلال حرفی نمی‌توان زد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سعید رمضانی استقلال بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| شادی عجیب مجیدی و تذکر به ۳ آبی‌پوش + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار استقلال - سپاهان| شادی عجیب مجیدی و تذکر به ۳ آبی‌پوش + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط سعید رمضانی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۴ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۵ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۶ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۷ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر ۸ قلعه‌نویی استعفا کرد/ خداحافظی با اصفهانِ زیبا بعد از شکست مقابل استقلال مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید رمضانی استقلال سعید رمضانی استقلال بهانه ها در فوتبال فوتبال استقلال م د شده قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها