Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اکسیدنتال پترولیوم ۶.۶ میلیارد دلار از ارزش سرمایه های خود را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از دست داد که برابر با بیش از ۴۰ درصد از ارزش بازار این شرکت است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، شرکت اکسیدنتال پترولیوم 6.6 میلیارد دلار از ارزش سرمایه های خود را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از دست داد که برابر با بیش از 40 درصد از ارزش بازار این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط قیمت انرژی به این شرکت بدهکار آمریکا آسیب رسانده است.

 شرکت اکسیدنتال که مقر آن در هوستون آمریکاست طی بیانیه ای در روز دوشنبه اعلام کرد بیش از دو سوم این کاهش ارزش مربوط به میادین داخلی آن است و باقی مربوط به خلیج مکزیک و میادین خارجی می شود. سهام شرکت اکسیدنتال 6.8 درصد در معاملات نیویورک کاهش یافت.

اکسیدنتال تنها شرکتی نیست که از سقوط تقاضا به خاطر همه گیری ویروس کرونا آسیب دیده است ولی کاهش سرمایه های آن نسبت به اندازه شرکت بسیار زیاد بوده است. این شرکت 1.76 دلار در هر سهم از دست داده که  بیشتر از 1.68 دلاری است که تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.

شرکت های نفت آمریکا 48 میلیارد دلار از سرمایه های خود را از دست دادندتعداد چاه های نفت آمریکا نوزدهمین هفته پیاپی کاهش یافت

 پس از سقوط بازارهای انرژی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، تقریباً تمام شرکت های نفت و گاز سرمایه‌های خود را از دست داده اند و ارزش ذخایر آنها پایین آمده است. این کاهش سرمایه  فشار بیشتری بر اکسیدنتال وارد می کند چون خرید بی موقع شرکت آنادارکو  پترولیوم 40 میلیارد دلار بدهی بر دوش آن گذاشته است. این شرکت در حال حاضر در نظر دارد سرمایه های بیشتری را بفروشد تا بتوانند بدهی خود را پرداخت کند و انتظار دارد 2 میلیارد دلار از فروش این سرمایه ها در کوتاه مدت به دست آورد.

 شرکت اکسیدنتال برای مواجهه با سقوط قیمت نفت، بودجه سرمایه ای خود را نصف کرده و به 2.5 میلیارد دلار در سال جاری میلادی رسانده است. این رقم کمتر از 2.9 میلیارد دلار در سالی است که برای ادامه تولید خود نیاز دارد. به این ترتیب، انتظار می‌رود تولید این شرکت هم 13 درصد در سه ماهه فعلی کاهش یافته و به 1.23 میلیون بشکه در روز برسد و در سه ماهه چهارم پنج درصد کاهش داشته باشد.

 انتهای پیام/35

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... صنعت نفت آمریکا ۱ میلیارد دلار برای انتخاب دوباره ترامپ هزینه کرده است سقوط تقاضا باعث بیشترین افزایش ماهانه ذخایر نفت آمریکا از ۱۹۲۰ شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صنعت نفت آمریکا ۱ میلیارد دلار برای انتخاب دوباره ترامپ هزینه کرده است سقوط تقاضا باعث بیشترین افزایش ماهانه ذخایر نفت آمریکا از ۱۹۲۰ شد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد ۲ هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۱| کاهش قیمت طلا به ۲۰۱۸ دلار ۴ مردم بدانند، بورس تیغ دولبه است؛ هم سود دارد هم ضرر ۵ گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد ۶ توضیحات جدید خصوصی‌سازی درباره توقف عرضه صندوق دارا دوم؛ «وزارت نفت تعلل کرد» ۷ حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی کارگران برای تصویب نهایی به هیأت دولت رسید ۸ سازمان خصوصی‌سازی یک تنه بورس را منفی کرد مهمترین اخبار اقتصادی هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم وزارت اقتصاد به دنبال تغییر قوانین مجوز کسب‌و‌کار/ مجلس و دولت دور می‌خورند؟ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه های خود سال جاری میلادی میلیارد دلار نفت آمریکا سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟