Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@22:23:38 GMT

دهک‌های پایین کارت خرید کالا دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۲۸۳

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: بر این اساس تعداد ۷ دهک پایین جامعه شامل طرح شده و در قالب توزیع کارت خرید کالا تسهیلاتی را دریافت خواهند کرد.

وی هدف از ارائه این طرح را کمک به تامین معیشت مردم اعلام و اضافه کرد: این کمک‌ها به صورت یارانه نقدی نبوده و در قالب کارت خرید کالای مورد نیاز ارایه و کارت‌ها هم در فواصل زمانی ۲ یا ۳ ماهه شارژ می ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرتاج الدینی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و روز چهارشنبه نهایی و تصویب می‌شود و گزارش آن برای بررسی در صحن علنی آماده و فرستاده خواهد شد.

به گفته وی مزایای این طرح شامل حال هفت دهک پایین جامعه اعم از کل افرادی که یارانه‌ بگیر هستند یا به منظور بهره‌مندی از طرح معیشت شناسایی شده‌اند، می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون دهک‌های متوسط به پایین جامعه باید از کمک معیشت بهره‌مند شوند؛ به این معنا که افرادی که با افزایش تورم و گرانی درآمدشان پاسخگوی هزینه‌های زندگی نیست و در تامین معیشت خود با مشکل مواجه هستند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند