Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، اعلام نمود: سومین رویداد شتابدهی کسب وکار فناوران جوان هرمزگان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مجتبی عامری طی گفت وگویی اظهار داشت:مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی هرمزگان با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان سومین مرحله خود را رقم زد.

سومین رویداد تحت عنوان" دمو دی" رویداد دمو دی با محوریت فناوری اطلاعات علوم و فنون دریایی و گردشگری،جهت معرفی به سرمایه گذاران در جهاد دانشگاهی بصورت وبینار برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است:دراین رویداد یاسی پور معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی،عامری معاون امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان،بختیار معاون پارک و علم وفناوری حضورداشت که کسب وکارهای اپلیکیشن دفترچه توسط رحیمی،ایده نوسکا،فروشگاه آنلاین محصولات صنایع دستی،موتور هیبریدی و ... مورد ارزیابی و اظهار نظر قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان