Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:20:31 GMT

قوچان‌نژاد: مقصر حذف سهمیه والیبال خراسان مشخص است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۳۶۳

قوچان‌نژاد: مقصر حذف سهمیه والیبال خراسان مشخص است

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: به هر قیمتی می‌خواستیم والیبال خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما متاسفم که مانند روز روشن است مقصر اصلی حذف سهمیه خراسان رضوی از لیگ برتر چه کسی است.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حذف پیام مشهد از لیگ برتر والیبال اظهار کرد: به خاطر رویکرد اداره کل ورزش‌وجوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، بیش از دو هفته پیگیر این قضیه بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین تماسم، شب پیش از قرعه‌کشی مسابقات، از محمدرضا داورزنی زمان خواستم تا نماینده والیبال خراسان رضوی در قرعه‌کشی لحاظ شود تا در فرصت باقیمانده بتوانیم بدهی پیام به فدراسیون و هزینه ثبت‌نام را فراهم کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه فدراسیون والیبال بابت بدهی تیم‌ها باید به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو باشد، رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد تا زمانی که حداقل بخشی از بدهی باشگاه پیام به فدراسیون به صورت نقدی پرداخت نشود، اجازه حضور هیچ تیمی از خراسان رضوی در قرعه‌کشی لیگ برتر را نخواهد داد. پیام مشهد در چند ماه اخیر نتوانست رقمی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند و امکان ندارد در ادامه راه هم بتواند بیش از دو میلیارد بدهی و چند میلیارد هزینه جاری باشگاه در طول فصل را بپردازد. ضمن این قطعا رقم بدهی‌های پیام رشد خواهدکرد.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متاسفانه سهمیه والیبال خراسان در لیگ برتر والیبال از دست رفت و مجدد به سال‌های ۹۵ و ۹۶ بازگشتیم. دوستان باید خودشان پاسخگو باشند. به هر قیمتی می‌خواستیم والیبال خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما بابت اتفاقی که برای والیبال استان رخ داد، متاسفم. مانند روز روشن است که مقصر اصلی حذف سهمیه خراسان رضوی از لیگ برتر چه کسی است.

قوچان‌نژاد در مورد رویکرد و برنامه هیات والیبال خراسان رضوی پس از حذف سهمیه خراسان در لیگ برتر والیبال، عنوان کرد: برای بازی کردن در سطح مسابقات کشوری برنامه ریزی داریم. یک تیم از نیشابور و یک تیم از مشهد در لیگ یک شرکت خواهند کرد. تمام اعضای تیم از کادرفنی تا بازیکنان، بومی هستند. از جوانان خراسانی هیچ انتظاری نداریم و در نظر داریم یکی دو سال در لیگ یک بازی کرده و کسب تجربه کنند. اگر خودشان به لیگ برتر صعود کردند که چه بهتر، اما اگر آماده رقابت در فضای لیگ برتر شدند، وارد این فضا خواهیم‌شد.

وی یادآور شد: نام هیچ کدام از دو تیم مشخص نشده و در حال حاضر فقط نامه زده‌ایم که در لیگ یک شرکت خواهند کرد، در حال مذاکره با چند حامی مالی برای تامین هزینه‌های ابتدایی تیم از جمله ثبت‌نام در لیگ یک، ایاب و ذهاب، لباس و قرارداد اندکی برای بازیکنان هستیم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت پیام گفت: نمی‌دانم باشگاه پیام برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت. اگر بخواهند در لیگ یک شرکت کنند، باید اعلام آمادگی کرده تا جهت حضور در لیگ یک به فدراسیون نامه بزنیم. هر تیم دیگری به غیر از پیام نیز که شرایط تیم‌داری در لیگ یک را داشته باشد، می‌تواند اعلام کند تا نامه معرفی آن به فدراسیون را ارسال کنیم.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: فضای لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. در سال گذشته فدراسیون اعلام کرد که پیام به دسته یک سقوط کرده است، اما مدتی قبل اعلام شد در صورت پرداخت بدهی‌های خود می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند. وقتی فدراسیون اعلام کرد که باشگاه پیام با پرداخت بدهی‌های خود جواز حضور در لیگ برتر را کسب می‌کند، پس قطعا در دسته یک می‌تواند حضور یابد، اما بدهی‌های پیام برای استان باقی خواهدماند و تکلیف آن باید مشخص شود.

وی افزود: از سال ۸۵ تلاش زیادی برای نماینده خراسان در لیگ برتر انجام داده‌ایم. فضای والیبال استان روز به روز رو به پیشرفت بود و تمام جوانان استان نیز به کار گرفته شدند. پس از مشکلاتی که به طور ناگهانی برای ثامن‌الحجج رخ داد، فرصتی برای جذب اسپانسر در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نداشتیم. در سال ۹۷ با مذاکراتی که با شهرداری و شورای شهر مشهد انجام دادم، موسسه شهرآرا پای کار آمد و باشگاه پیام شکل گرفت. پس از سال‌ها اقتدار در والیبال کشور، متاسفم که چنین شرایطی برای والیبال خراسان رضوی رخ داد. نباید فراموش کنیم که ماهیت کار افراد در همین فضاها مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم والیبال پیام مشهد جبار قوچان نژاد هیات والیبال خراسان رضوی خراسان در لیگ برتر باشگاه پیام قوچان نژاد حذف سهمیه لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که باشگاه فولاد سیرجان موفق شد با هدایت بهروز عطایی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران دست پیدا کند. تیم پرستاره‌ای که چند بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت و نهایتاً موفق شد عنوان قهرمانی را هم کسب کند.

از ستاره‌های باشگاه فولاد سیرجان در فصلی که گذشت، سرعتی‎‎‎‎‎‎زن این تیم و زوج سید محمد موسوی یعنی محمد فلاح بود. این بازیکن در همه مسابقات به خصوص بازی فینال فوق العاده عمل کرد و یکی از مهم‌ترین دلایل قهرمانی فولاد سیرجان به شمار می‌آمد.

لیست تیم ملی والیبال ایران امروز اعلام شد که مطابق انتظار نام محمد فلاح نیز در آن مشاهده می‌شد. با این حال این بازیکن خیلی زود از حضور در تیم ملی انصراف داد. او با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود  اعلام کرد که به دلیل مصدومیت و نیاز به مداوا از حضور در اردوی تیم ملی والیبال ایران انصراف داده است. فلاح همچنین تاکید کرد که این انصراف با هماهنگی کادر فنی و فدراسیون والیبال رخ داده است.

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند