Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «تحسین الخفاجی»، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق صبح سه شنبه اخبار منتشر شده درباره حمله به گذرگاه «جریشان» در مرز عراق و کویت را تکذیب کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، الخفاجی در بیانیه ای کوتاه گفت که برخی خبرگزاری ها گزارش دادند که گذرگاه مرزی جریشان هدف حمله قرار گرفته که این خبر نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که فرماندهی عملیات مشترک این خبر را تکذیب می کند.بامداد امروز برخی خبرگزاری ها و رسانه ها  اعلام کردند که یک پایگاه نیروهای آمریکایی در مرز عراق و کویت در منطقه جریشان هدف حمله قرار گرفته و در پی آن تجهیزات و خودروهای نیروهای آمریکایی منهدم شده است.
خبر حمله به گذرگاه جریشان را شامگاه دوشنبه خبرگزاری انگلیسی رویترز منتشر کرده بود. برچسب ها: عراق ، کویت

منبع: خرداد

کلیدواژه: عراق کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت