Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@02:55:47 GMT

حناچی به دلیل فوت پسر نوجوان در پارک لاله تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۴۰۲

حناچی به دلیل فوت پسر نوجوان در پارک لاله تذکر گرفت

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با تذکر به حناچی به دلیل فوت پسر نوجوان در پارک لاله گفت:‌ بر اساس سند برنامه پنج‌ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مسؤول اصلی حفظ ایمنی فضاهای عمومی شهر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار درباره مرگ پسر نوجوان در پارک لاله تهران اظهار داشت:‌در سال‌های اخیر شاهد حوادث تلخی از این نمونه در بوستان‌ها و فضاهای عمومی تهران بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوت فاطمه کودک 5 ساله بر اثر سقوط آب‌نمای پارک کوهسار و فوت کودک 6 ساله در استادیوم آزادی بر اثر برق‌گرفتگی نمونه‌هایی از حوادث رخ داده در فضاهای عمومی تهران بوده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین فوت نوجوان 13 ساله در حوضچه بوستان الغدیر، فوت کودک دیگر در بوستان مجاور بیمارستان شهید فهمیده به دلیل برق‌گرفتگی و جانباختن دو عابر پیاده در حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل در پیاده‌رو نمونه‌های دیگری از حوادث در فضاهای عمومی طی سال‌های اخیر بوده است.

نوری تأکید کرد: در حال حاضر نارسایی در آگاهی و ضعف در تخصیص بودجه کافی برای دستیابی به اهداف مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست وجود دارد که علاوه بر رفع این موضوع باید پایش‌های ادواری از وضعیت بهداشت، ‌ایمنی و محیط زیست فضاهای عمومی انجام گیرد.

وی گفت:‌در سند برنامه پنج‌ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مسؤول اصلی حفظ ایمنی در فضاهای عمومی شهر است ولی متأسفانه علیرغم پیگیری مستمر من و سایر اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست همچنین برگزاری جلسات متعدد با شهردار تهران و سایر معاونت‌های مربوطه اقدامات لازم  جهت افزایش ایمنی فضاهای عمومی صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از شهردار تهران درخواست دارم احکام پیش‌بینی شده در برنامه پنج‌ساله سوم در حوزه ایمنی و افزایش تاب‌آوری شهری به ویژه ماده 89 برنامه را که بر بازنگری در ساختار HSE  شهرداری تهران تأکید دارد، انجام دهد تا در آینده شاهد تکرار وقوع چنین حوادث تلخی برای شهروندان نباشیم.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تذکر به حناچی عضو شورای شهر تهران فضاهای عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو

پسر جوان که به خاطر جای پارک خودرو مرتکب قتل شده بود در بم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد در یکی از محله‌های شهرستان بم، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

در بررسی اولیه مشخص شد به دلیل مشاجره لفظی بر سر جای پارک خودرو یک پسر ۲۰ ساله توسط تبعه ۱۸ ساله به وسیله سلاح سرد به‌شدت مجروح شده و به قتل رسیده است.

در حالی که متهم به قتل نیز متواری شده بود مأموران با واکاوی دقیق صحنه جرم موفق شدند در کمتر از یک ساعت، مخفیگاه قاتل را شناسایی و این متهم را طی یک عملیات ضربتی در یکی از نقاط شهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند