Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمازون با بازی‌های رایگان و محتوای اختصاصی سرویس «پرایم» راه انداخت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، آمازون سرویسی جدید به نام «پرایم گیمینگ» راه‌اندازی کرده که هر ماه محتوا و بازی‌های اختصاصی رایگان به مشترکان خود ارایه می‌کند و از مزایای توییچ پرایم بهره می‌برد.

اعضای سرویس پرایم دسترسی رایگان به بازی‌های کامپیوتر شخصی و همچنین محتوای اختصاصی داخل بازی برای عناوینی از جمله «جی‌تی‌ای آنلاین»، «رد دد ریدمپشن»، «ایپکس لجندز» و «لیگ آف لجندز» خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین می‌توانند به بازی‌هایی برای موبایل، پی‌سی و کنسول‌ها دسترسی پیدا کنند.

رایت گیمز، راک‌استار گیمز و روبلاکس کور از جمله ناشرانی هستند که با آمازون توافق کرده‌اند تا اعضای پرایم بتوانند به اسکین‌های اختصاصی در بازی‌هایی از جمله «ایپکس لجندز»، سلاح‌های خاص در «دستینی ۲» و آیتم‌های جدید در «روبلاکس» دسترسی داشته باشند.

بیش از ۲۰ بازی در میان محتوای ارایه شده این ماه هستند. محتوای رایگان به صورت دائم تجدید و اضافه می‌شود. علاوه بر این، اعضای پرایم گیمینگ می‌توانند به یک اشتراک ماهانه کانالی در توییچ دسترسی پیدا کنند.

لری پلاتنیک مدیر کل پرایم گیمینگ گفت: «اعضای آمازون پرایم از همین حالا بهترین محتوای تلویزیونی، سینمایی و موسیقی را دریافت می‌کنند و حالا ما می‌خواهیم پیشنهاد‌های سرگرمی خود را گسترش دهیم تا شامل بهترین‌های گیمینگ هم بشود.»

او اضافه کرد: «ما به مشتریان محتوای جدیدی می‌دهیم که باعث می‌شود بازی کردن بازی‌های محبوب‌شان در تمام پلتفرم‌ها حتی بهتر بشود؛ بنابراین مهم نیست که چه نوع بازی دوست دارید و کجا آن بازی را انجام می‌دهید، آن بازی با پرایم گیمینگ حتی بهتر خواهد شد.»

در حال حاضر ۲۰۰ کشور و حوزه به عضویت پرایم و اشتراک‌های پرایم ویدیو دسترسی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازی های ویدئویی بازی های رایانه ای فروش بازی های رایانه ای بازی های کامپیوتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

بنابر روایت تسنیم، تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی ۱۴ آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم ۱۸ دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899517

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند