Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:54:15 GMT

محور سه راه ایواوغلی به ماکو تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۵۶۳

محور سه راه ایواوغلی به ماکو تعیین تکلیف شود

محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این راستا سرمایه‌گذاران آمادگی کامل برای شروع کار را دارند، افزود: انتظار می‌رود به جهت محدود بودن فصل کاری در استان زمان را از دست نداده و به نحو احسن خدمات رسانی برای عموم صورت گیرد.

وی با اشاره به پروژه محور بناب- تمرچین، عنوان کرد: بخش محور نقده- پیرانشهر در حال اجرا است ولی در محور بناب- محمدیار جز اتمام تقاطع غیرهمسطح اقدام خاصی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لو با تأکید بر این‌که تکمیل کریدور بزرگراهی غرب نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های حمل‌ونقل استان دارد، گفت: انتظار می‌رود بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه حمل‌ونقل با اتمام این طرح جبران شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، بهسازی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و افزود: پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- قطور- رازی در چهار قطعه تقسیم بندی شده که با توجه به محدودیت فصل کاری برنامه‌ریزی شده روند پروژه سرعت بگیرد.

حمزه لو تصریح کرد: پروژه احداث محور بناب-تمرچین به طول ۸۵ کیلومتر با پیش‌بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از دیگر پروژه‌های مهمی است که تا اکنون امکان سنجی و شیوه‌های تخصیص اعتبار آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه احداث محور میاندوآب به سرچم به طول ١٨٠ کیلومتر است که در پنج قطعه اجرا شده و تنها عملیات اجرایی در قطعه ٢ باقی مانده که رو به اتمام است. این پروژه، یکی از طرح‌های کلیدی در ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های میاندوآب و کاهش مسافت با مرکز کشور به شمار می‌آید.

کد خبر 4995849

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی جاده ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو