Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، 21 مردادماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، حلال 400، حلال 410، حلال 502 و حلال 503 پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز مایع صنعتی و گاز پروپان صنعتی پتروشیمی بندر امام، پنتان پالایش نفت کرمانشاه، حلال 402 و نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس و نفتای سبک پالایش نفت آبادان است و رافینت و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، بنزین اکتان 87، بنزین اکتان 87 (محموله دریایی) و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (20 مردادماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، آیزوریسایکل، آیزوفید و حلال 402 پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل، نفتای سنگین تصفیه‌نشده و حلال 404 پالایش نفت شیراز، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز و متانول شرکت متانول کاوه در رینگ داخلی و نفتای سنگین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز 79.870 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 3.651 میلیارد و 82 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس انرژی ایران پالایش نفت برش سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در چند وقت اخیر و با توجه به ریزش هایی که شاهد آن بودیم، موضوع گروه توسعه اقتصادی تدبیر مطرح شده است. گروهی که ادعا شده است می تواند بر روی بازار سرمایه ایران تاثیر زیادی داشته باشد! بررسی این ادعا کار بسیار دشواری است اما در این مطلب سعی کردیم ببینیم این گروه چه نمادهایی را در سبد خود دارد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IX1

دیگر خبرها

  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران
  • کالری انواع شیرینی‌های نوروزی چقدر کالری دارند؟