Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری ، فرماندار شهرستان ریگان در جلسه کارگروه کشاورزی، گفت: اولین خرمای شرق استان به دلیل شرایط آب وهوایی در شهرستان ریگان برداشت می شود که قیمت تمام شده آن برای کشاورز هر کیلو گرم ۱۵هزار تومان است.

او ابراز کرد:کشاورزان در بدترین شرایط آب وهوایی محصول با کیفیت خرما را تولید وروانه بازار‌های داخلی وخارجی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان عنوان کرد: در شهرستان ریگان ۲۳سردخانه نگهداری خرما وجود دارد که به زودی ۲سردخانه دیگر نیز راه اندازی خواهد شد .

باقری افزود: هزینه کارگر برای برداشت و بسته بندی خرما زیاد است که می‌طلبد توجه جدی به کشاورزان در زمینه تامین هزینه ها شود.

فرماندار ریگان گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۴۵هزار تن محصول خرما در ریگان برداشت شود.

او با اشاره به این که برداشت خرما با رعایت مسائل بهداشتی انجام می شود،عنوان کرد:امسال برنامه ریزی برای خرید و فروش خرما در ریگان انجام شده است .

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی هزینه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم) نحوه تولید کره در یک کارخانه پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • تولید کود و سموم زیستی از پسماند نخلستان‌ها
  • کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران