Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمی به تازگی منتشر شده که ابعاد دیگری از لحظه بازداشت جورج فلوید و خشونت پلیس آمریکا در هنگام بازداشت سیاهپوستان را به تصویر کشیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از سی‌ان‌ان، تصاویر تازه منتشر شده از لحظه بازداشت جورج فلوید سیاهپوست که چندی پیش توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، ابعاد جدیدی از اقدام خشونت بار پلیس آمریکا را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم، پلیس آمریکا با تهدید اسلحه و اعمال زور اقدام به خارج کردن فلوید از خودرو کرده و به او دستبند می‌زنند و در این حین جورج فلوید نیز برای حفظ جانش فقط در حال التماس به پلیس آمریکا است و می‌گوید، «لطفا به من شلیک نکنید!»

این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که پلیس آمریکا جورج فلوید را به روی زمین خوابانده و ماموران پلیس با فشردن پای خود بر کمر وی، فلوید را تحت فشار گذاشته‌اند.

 

 

جزئیاتی جدید از لحظات نخست بازداشت جورج فلوید توسط پلیس آمریکاشکایت خانواده جورج فلوید از اداره پلیس مینیاپولیس آمریکاابعاد جدید از قتل مرد سیاهپوست/ وقتی پلیس آمریکا توجهی به التماس‌های «جورج فلوید» نمی‌کند

 

اعتراضات آغازشده در آمریکا از بیش از دو ماه قبل در واکنش به قتل نژادپرستانه «جرج فلوید» هنوز ادامه دارند و سیاست‌های سرکوبگرانه «دونالد ترامپ» برای متوقف کردن آن تا به حال نتیجه‌ای در بر نداشته است و پورتلند شهری در ایالت اورگون آمریکا یکی از کانون‌های اعترضات و درگیری‌ها در آمریکا بوده است.

از زمان آغاز تظاهرات‌ها در آمریکا پلیس به خشونت‌هایی بی‌اندازه برای مقابله با معترضان متوسل شده و از روش‌های مختلف برای سرکوب اعتراضات استفاده کرده است.

بسیاری از تحلیلگران گفته‌اند توسل نیروهای پلیس به این تاکتیک‌های خشن و بی‌رحم که در اکثر موارد در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز و بدون تحریک قبلی انجام شده‌اند یکی از عوامل تشدید اعتراض‌ها و دامن زدن به خشونت‌های بیشتر بوده است.

نهادهای رسمی آمریکا تا کنون هیچ گزارشی جامع و منسجم از آمارهای مربوط به شمار افراد کشته‌شده و زخمی‌شده در این تظاهرات‌ها ارائه نکرده‌اند.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT16 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+فیلم ۲ اولین واکنش فرانسه و آمریکا به استعفای نخست‌وزیر لبنان ۳ اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه ۴ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۵ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران ۶ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۷ «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد ۸ تشدید تدابیر امنیتی اطراف کاخ سفید پس از تیراندازی مهمترین اخبار بین الملل ترفند جدید مثلث شوم«عربستان، آمریکا و فرانسه» برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد تحلیل| استعفای «دیاب»، پروژه پیچیده غرب در هزار توی سیاسی لبنان مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است ترفند جدید مثلث شوم«عربستان، آمریکا و فرانسه» برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی باید مدلی جدید از مدیریت دین و سیاست و سلامت را در برگزاری مراسم محرم ارائه دهیم وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا جورج فلوید بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید نوری بازداشت شد

آفتاب‌‌نیوز :

.عطیه نوری در صفحه مجازی خود نوشته است: پس از ساعت‌ها بی‌اطلاعی از برادرم که برای ملاقات با پدرم رفته بود متوجه شدیم ظاهرا مجید توسط پلیس سوئد بازداشت شده است فعلاً از جزئیات ماجرا بی‌خبریم.

گفتنی است، حمید نوری ۱۸ آبان ۹۸ حین ورود به فرودگاه استکهلم توسط پلیس سوئد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان به سر می‌برد. محاکمه نوری به اتهام زندانبانی اعضای منافقین، ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و بررسی پرونده ۹۲ جلسه به طول انجامید. سرانجام ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ دادگاه سوئد برای وی رأی حبس ابد صادر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد
  • مجید نوری بازداشت شد
  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان به شهرک‌های صهیونیستی
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • فیلم/ اصابت راکت‌ شلیک شده از لبنان به یک کارخانه اسرائیلی