Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:54:37 GMT

راه‌یاب ملل مریوان حریفان خود در لیگ برتر را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۷۱۹

راه‌یاب ملل مریوان حریفان خود در لیگ برتر را شناخت

در آخرین روزهایی که لیگ فرصت پرداخت بدهی‌ها به تیم‌های راه‌یافته را داده بود اداره ورزش و جوانان کردستان بدهی ۱۵۰ میلیون تومانی تیم راه‌یاب ملل را پرداخت کرد تا این تیم بتواند در قرعه کشی حضور پیدا کند.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه اسپانسر این تیم نیز باید تمام تلاش خود را برای بقای تیم در لیگ برتر انجام بدهد، گفت: در فصل گذشته تیم والیبال کردستان با نام راه یاب ملل در لیگ برتر به میدان رفته است و از همین شرکت نیز می‌خواهیم با توجه به کمکی که اداره ورزش کرده است آنها نیز به تعهدات خود در فصل جاری ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۱۴ تیم حضور دارند و طی سه مرحله برای مشخص شدن تیم قهرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

‌آذرباتری ارومیه، پیکان، خاتم اردکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر تیم های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال هستند.

بر اساس مصوبات، لیگ برتر سال ۹۹ در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار می‌شود که دیدارهای مرحله پلی‌آف، به شکل ۲ برد از سه بازی خواهد بود.

در دوره مقدماتی، ۱۴ تیم شرکت‌کننده در یک گروه مسابقات خود را به شکل گروهی پیگیری می‌کنند و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد. مرحله پلی‌آف نیز در سه مرحله و به شکل ۲ برد از سه بازی خواهد بود تا در نهایت، چهار تیم برتر معرفی شوند.

برچسب‌ها کردستان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان والیبال لیگ برتر والیبال کردستان والیبال لیگ برتر والیبال راه یاب ملل لیگ برتر پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب