Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:10:16 GMT

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۷۲۸

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی مشخص شد

اسماعیل کیومرثی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (سه‌شنبه) مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان آذربایجان غربی با حضور سیدجلال حسینی دبیر فدراسیون کشتی در ارومیه به انجام رسید.

4 نفر به این منظور کاندیدا شده بودند که در نهایت اسماعیل کیومرثی با کسب 9 رای برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقاری و محمدزاده نیر هرکدام 5 و 3 رای را از آن خود کردند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی به تعویق افتاد

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۴ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۵ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۶ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۷ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر ۸ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است ترفند جدید مثلث شوم«عربستان، آمریکا و فرانسه» برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی باید مدلی جدید از مدیریت دین و سیاست و سلامت را در برگزاری مراسم محرم ارائه دهیم وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج مرندی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شده است.
وی افزود: با انجام بازرسی‌های فوق ۲ هزار و ۳۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع گردید.
مرندی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی نمودند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری متعدد جلسات با ادارات ذیربط در راستای اجرای موثر طرح نظارتی گفت: تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف مرکز استان، اتحادیه‌های صنفی، بازرسی اصناف و سایر ارگان‌های دخیل در اجرای طرح نظارتی در قالب اکیپ‌های مشترک با بازرسان صمت استان حضور مستمر داشتند و در پیشبرد کیفی بازرسی‌ها نقش بسزایی را ایفا کردند.
مرندی اضافه کرد: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز ۱۴۰۳ و آغاز سفر‌های نوروزی و همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: در طول اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بیشترین تخلفات پرونده‌های متشکله مربوط به عدم درج قیمت با یک هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بوده است که پرونده‌های متخلفین پس از تکمیل جهت رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مرندی در خاتمه گفت: همشهریان عزیز در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم