Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:29:35 GMT

مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۸۷۴۸

مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید دو راه پیش روی شماست: می‌توانید به سبک سنتی به نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های فرش در سطح شهر مراجعه کنید و یا اینکه خیلی راحت‌تر، سریع‌تر و البته بسیار ارزان‌تر، به صورت آنلاین فرش خود را از یک سایت معتبر فروش اینترنتی فرش کاشان خریداری کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام قالی کاشان، در این متن قصد داریم در خصوص مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان (که یکی از برترین و معتبرترین سایت‌های فروش اینترنتی فرش کاشان است) اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین نمایشگاه فرش کاشان در جیب شما

محدودیت فضای نمایشگاهی باعث می‌شود که حتی بزرگترین نمایشگاه‌های فرش هم تنها تعداد بسیار محدودی از انواع طرح و مدل فرش را بتوانند عرضه کنند، اما این محدودیت در سایت قالی کاشان وجود ندارد و در فروشگاه آنلاین این سایت شما می‌توانید بیشتر از ۱۲۰۰ طرح فرش زیبا و چشم‌نواز از برترین و معتبرترین کارخانه‌های فرش کاشان را مشاهده و مقایسه کنید.

در واقع تنوع فرش ماشینی در این فروشگاه به‌اندازه‌ای بالاست که هر مشتری با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند فرش مناسب خود را در این فروشگاه اینترنتی فرش پیدا کند.

در سایت قالی کاشان انواع فرش‌ها از ۷۰۰ شانه تا ۱۶۰۰ شانه از برترین کارخانه‌ها و برندهای فرش ماشینی کاشان عرضه شده تا مشکل‌پسندترین و خوش‌سلیقه‌ترین مشتریان نیز بتوانند فرشی که مطابق با سلیقه و توان خریدشان است به راحتی پیدا کنند.

خرید اینترنتی یعنی خرید مستقیم فرش از برترین کارخانه‌های فرش کاشان

دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی قالی کاشان در دل شهرک صنعتی فرش کاشان (شهرک سلیمان صباحی) قرار دارد، به همین دلیل این مجموعه توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان برترین و معتبرترین کارخانه‌های فرش کاشان، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را به معنای واقعی ایجاد کند؛ یعنی وقتی شما از این سایت اقدام به خرید فرش می‌کنید، سفارش شما مستقیما از کارخانه تولید کنند فرش، تحویل و برای شما ارسال می‌شود.

وقتی قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید، اگر قیمت یک فرش را در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش در یک نمایشگاه سطح شهر مقایسه کنید حتما از میزان بالا تفاوت قیمت شگفت زده می‌شوید! علت اینکه قیمت فرش‌ها در سایت قالی کاشان تا این حد ارزان‌تر است به خاطر همین سیستم فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه است!

در واقع شما با خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان تنها هزینه فرشی که خریداری کرده‌اید را می‌پردازید و دیگر لازم نیست که علاوه بر قیمت فرشتان، بخشی از هزینه چند صد میلیونی اجاره بهای فضای نمایشگاه‌های بزرگ فرش و بخشی از سود سرمایه چند میلیاردی ثابت و در گردش صاحب نمایشگاه را روی فاکتور خرید فرشتان بپردازید!

خب شاید فکر کنید که تنوع بسیار بالا و قیمت بسیار پایین، مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی فرش کاشان است، اما این‌ همه ماجرا نیست! فرایند خرید فرش به پرداخت هزینه و دریافت محصول ختم نمی‌شود و کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش و ضمانت واقعی فرش خریداری شده که باعث کسب رضایت واقعی مشتریان می‌شود.

در اینجا باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که وقتی شما از طریق سایت قالی کاشان، فرش را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری می‌کنید، ضمانت فرش شما به صورت مستقیم از طرف خود کارخانه تولیدکننده فرش انجام می‌شود؛ و اگر به هر دلیل فرش شما نیاز به تعویض داشته باشد، بدون نیاز به دخالت هیچ واسطه و صرف زمان و هزینه اضافه‌ای، تیم پشتیبانی قالی کاشان، فرش شما به کارخانه تولیدکننده برگشت داده و در کمترین زمان فرش جدید، از خود کارخانه برای شما ارسال می‌شود.

ما بدون کسب رضایت شما، نمی‌توانیم زنده بمانیم!

این روزها جمله‌ی هدف ما جلب رضایت شماست! را در اکثر تبلیغات می‌بینیم، حتی بعضی فروشندگان این جمله را قاب کرده و در فروشگاه خود نصب‌ کرده‌اند! اما وقتی به یک نمایشگاه یا فروشگاه فرش وارد می‌شوید واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بفهمید که آیا همه خریداران قبلی، از این فروشنده راضی بوده‌اند یا این فروشگاه مشتری شاکی و ناراضی هم داشته! یا درصد رضایتشان از خرید فرش و خدمات پس از فروش این فروشگاه تا چه میزان بوده!

اما در خصوص یک سایت معتبر فروش اینترنتی فرش، رضایت مشتریان بزرگترین دغدغه مدیر سایت است، چون اگر حتی یک مشتری از محصولات یا خدمات سایت ناراضی باشد، عدم رضایت این مشتری در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ثبت می‌شود و سایر مشتریان تنها با یک کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت، می‌توانند ببینند که آیا این سایت تا به امروز مشتری ناراضی داشته یا نه!

در انتهای تمام صفحات سایت قالی کاشان می‌توانید نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کنید، با کلیک روی این نماد اعتماد، اطلاعات کامل مجموعه قالی کاشان (نام مدیر سایت، شماره تلفن ثابت و آدرس و نقشه محل دفتر فروشگاه) را که در سایت اینماد که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است به ثبت رسیده مشاهده کنید.

همچنین در همین صفحه می‌توانید مشاهده کنید که آیا تا به امروز سایت قالی کاشان حتی یک مشتری ناراضی داشته یا نه! به همین دلیل ما در سایت قالی کاشان به این مساله باور داریم که رضایت شما، اعتبار ماست و ما بدون کسب رضایت شما نمی‌توانیم به فعالیتمان ادامه بدهیم!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قالی کاشان خرید اینترنتی فرش خرید اینترنتی فرش کاشان برترین کارخانه ها خرید اینترنتی فرش نماد اعتماد فرش ماشینی رضایت شما فرش کاشان خرید فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گلخانه و مزایای آن

گلخانه به فضا های بزرگ و کوچکی می گویند که در آن می توان شرایط را برای رشد گیاهان در طی فصل های مختلف سال کاشت و آنها را به صورت دقیق زیر نظر بگیرید. اهمیت داشتن تجهیزات مناسب برای گلخانه‌ی شما بسیار مهم می باشد. ساخت این فضا برای پرورش گیاهان موضوعی مهم در جهان امروزه است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه کشاورزان و علاقه مندان به باغداری قرار گرفته است. تجهیزات ساخت گلخانه٬ ابزارها و دستگاه‌های متنوعی هستند که برای ایجاد و حفظ محیط رشد ایده‌آل برای گیاهان درون گلخانه طراحی شده‌اند. این تجهیزات برای تنظیم دما، رطوبت، تهویه و سطح نور برای حمایت از رشد سالم گیاهان حیاتی هستند. در ساخت گلخانه ها یکی از مهمترین بحث هایی که مطرح است، موضوع کیفیت و نوع تجهیزات ساخت آن است. ساخت گلخانه دارای نکات بسیار زیادی میباشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نکات مهم احداث گلخانه

در ساخت گلخانه یکسری نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید ا یک گلخانه بسیار خوب داشته باشید :

موقعیت مکانی گلخانه : مکانی که ساخت گلخانه را در آنجا در نظر دارید می بایست مقدار مناسبی از نور آفتاب را دریافت نمایید.

گردش هوای درون گلخانه : یکی از مسائل بسیار مهم در گلخانه، گردش هوا است. توجه داشته باشید که گردش هوای درون گلخانه باید به صورتی باشد که هوای تازه در نزدیکی برگ‌های گیاهان قرار بگرید تا بتوانند به راحتی از دی‌اکسید کربن هوا استفاده کرده و آن را به اکسیژن تبدیل کنند.

کنترل شرایط محیطی : یکی دیگر از کارهای بسیار مهم در گلخانه‌ها، کنترل شرایط محیطی است. عواملی مانند دما، آب، شدت نور و مواد غذایی در رشد گیاهان بسیار تاثیرگذار بوده و منجر به رشد عالی گیاه می‌شوند. شما باید در گلخانه‌ها بتوانید این شرایط را به خوبی کنترل کرده و بهترین حالت را برای رشد گیاهان ایجاد کنید.

اجزای ساخت گلخانه

گلخانه های دارای اجزای مختلفی می باشند که عبارتند از :

چهارچوب گلخانه :

گلخانه با اسکلت چوبی : استفاد از اسکلت چوبی برای احداث گلخانه در گذشته بسیار گسترش داشته و اسکلت اکثر گلخانه‌ها از جنس چوب بوده است. البته امروزه دیگر استفاده از چوب برای اسکلت گلخانه‌ها کمتر شده است. استحکام کم این نوع از اسکلت‌ها نسبت به آهن و آلومینیوم، هزینه نگهداری بالا، نیاز مداوم به نقاشی و نیاز به آغشته کردن مواد نگه‌دارنده، ورود نور کمتر، پوسیدگی توسط قارچ‌ها و تغذیه توسط حشراتی مثل موریانه، مورچه و یا سوسک‌های چوبخوار از معایب اسکلت‌های چوبی در احداث گلخانه است.

گلخانه با اسکلت آهنی : این نوع از اسکلت گلخانه‌ها، استحکام بیشتری نسبت به اسکلت‌های چوبی دارند، همچنین قابلیت انتقال حرارت نیز در این نوع از اسکلت‌ها نسبت به اسکلت‌های چوبی بیشتر است. البته هزینه اولیه بالاتر، و انقباض و انبساط اسکلت که براثر تغییرات دمایی رخ داده و باعث شکسته شدن شیشه‌ها می‌شود، از جمله معایب این نوع از اسکلت‌ها به حساب می‌آید.

گلخانه با اسکلت آلومینیومی: این نوع اسکلت در گذشته تنها برای گلخانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما امروزه در احداث بیشتر گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه اولیه این نوع از اسکلت‌ها نسبت به آهن بیشتر است و برای مقاوم کردن آلومینیوم آن را با فلزات دیگر ترکیب می‌کنند. آلیاژهای آلومینیومی مقاوتی مانند فولاد دارند و همین امر یک مزیت بزرگ برای اسکلت‌های آلومینیومی به حساب می‌آید.

دیگر بخش های گلخانه

سکوهای گلخانه : سکوهای گلخانه با استفاده از سیمان، آجر، آهن، چوب و یا غیره و به منظور کنترل بهتر شرایط محیطی و بازده بهتر ساخته می‌شوند. عرض و ارتفاع این نوع سکوها به نوع گیاهی بستگی دارد که در گلخانه پرورش می‌دهید و به طور معمول ارتفاع آن 90 سانتی‌متر است.

هواکش گلخانه : هواکش‌های گلخانه دریچه‌هایی در سقف‌ها و یا در جوانب گلخانه‌ها هستند که برای تهویه هوای گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. دریچه‌ های گلخانه‌ها در دو نوع دستی و یا خودکار نصب می‌شوند.

پوشش گلخانه : پوشش گلخانه باید به طرزی باشد که بتواند بیشترین میزان نور را از خود عبور دهد. درصد عبور نور از پوشش گلخانه عاملی بسیار مهم در انتخاب نوع گلخانه است. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچ ماده‌ای توانایی عبور 100 درصد نور را ندارد و همواره مقداری از نور جذب می‌شود.

برخی از مزایا و معایب کشت گلخانه ای

کشت گلخانه ای دارای یکسری مزایا و معایبی است که عبارتند از :

مزایا

معایب

افزایش تولید محصول

سرمایه و هزینه‌های نسبتا زیاد

افزایش کشت

عدم امکان پخش گرده

زیاد شدن تنوع

نیاز به سرمایه اولیه

معرفی برخی از پرسودترین محصولات گلخانه‌ای

گوجه فرنگی : گوجه فرنگی یکی از محبوب‌ترین سبزیجات در جهان است. گوجه فرنگی‌های گلخانه‌ای به دلیل کیفیت و طعم بهتر، دارای قیمت بیشتری هستند.

خیار : خیار یکی دیگر از سبزیجاتی است که به دلیل تقاضای بالایی در بازار، از سودآوری بالایی برخوردار است. خیارهای گلخانه‌ای به دلیل کیفیت و طعم بهتر، کمی قیمت بیشتری نسبت به سایر خیارها دارد.

فلفل : فلفل نیز یکی دیگر از سبزیجاتی می باشد که از تقاضای بالایی در بازار برخوردار است. فلفل‌های گلخانه‌ای به دلیل کیفیت و طعم خوب، کمی قیمت بیشتری دارند.

توت فرنگی : توت فرنگی یکی از میوه‌های محبوب در جهان است. توت فرنگی‌های گلخانه‌ای به دلیل کیفیت و طعم بهتر، از قیمت بالاتری نسبت به توت فرنگی‌های معمولی برخوردار هستند.

ساخت گلخانه نیاز به یکسری تجهیزات دارد که باید قبل از اقدام به ساخت آن هارا خریداری نمایید. قیمت تجهیزات گلخانه می تواند با توجه به کیفیت ساخت و کشور سازنده متغیر باشد. باید زمان خرید تجهیزات گلخانه به مکان و نحوه خریدتان توجه داشته باشید. یکی از نحوه های خرید، خرید اینترنتی است که می توانید شرکت بزرواکسین را انتخاب نمایید، چرا که این سایت به صورت کاملا تخصصی اقدام به خرید و فروش کلیه تجهیزات کشاورزی از جمله تجهیزات گلخانه می نماید.

دیگر خبرها

  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق